Lykkelig g~g~j Skrevet 23. januar 2009 #1 Skrevet 23. januar 2009 Noen som har brukt dette før? har du evt savnet det å ha babyen vendt mot deg? trenger ærlige svar )
gutteklubben grei Skrevet 23. januar 2009 #2 Skrevet 23. januar 2009 Jeg har hatt tre babyer, og nå denne gangen kjøpte jeg en vogn hvor babybag var vendt mot meg, men måtte bytte til sportsvogndelen allerede når baby var fem måneder.. Jeg ble bare frustrert jeg... Var jo vant til å se barnet og kunne "snakke" sammen, se hverandre.. nei, den solgte jeg og kjøpte en vogn med vendbar sportsdel isteden. Jeg hadde ALDRI vurdert å ha babybag fra meg i alle fall.
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2009 #4 Skrevet 24. januar 2009 Har vogn jeg kan snu begge veger, og velger fortsatt å ha sittedelen mot meg, hadde aldri kjøpt ei vogn der bagen var vendt fra meg! Hvis det er ei spesiell vogn du ønsker, men som er vendt fra deg, ville jeg venta med denne vogna til barnet var større!
Lykkelig g~g~j Skrevet 25. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 25. januar 2009 ville bare takke dere for svarene! Jeg har bestemt meg for at ... JEEE.. ny vogn! Var selvsagt dette jeg ville høre, men siden vi har en som er god bare den er andre veien var det greit å få noen innspill! Da sparer vi den vi har nå til senere og kjøper ny thanx again!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå