Topp 10. Skrevet 23. januar 2009 #1 Skrevet 23. januar 2009 Vi har en tfk, men vurderer å kjøpe en enkel cerena vogn til 1000,- kr ca men trenger vi det? Er det noe vits? Tfk'n er jo en robust, stødig, solid, varm/tett, god vogn men kanskje mest egnet til trilleturer, langturer, og soveturer. En cerena fungerer kanskje best til korte turer, på sommeren, handleturer, og til å ligge i bilen?! Hva tenker dere om det ? Og hvordan har dere det?
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2009 #2 Skrevet 23. januar 2009 Er det carena du mener? Tenk på behovet ditt, har dere foreksempel vogna mye i bil osv? Ville vel tro at tfken holdt jeg da, for carena er vel uansett av ganske laber kvalitet.
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2009 #3 Skrevet 23. januar 2009 Jeg kjøpte quinny zapp som ligger i bilen, den blir ektremt liten og den er lettere å ta ut av bilen når vi er på handletur osv. Det er ingen turvogn, så har fortsatt hovedvogna og kommer til å ha den til vognperioden er over! Carena vogna kan fint brukes på småturer også, nå kjenner jeg ikke til tfk vogna, så vet ikke om det er stor forskjell på de vognenen i forhold til vekt og hvor mye plass de tar, men er de ganske like i vekt og størrelse ville jeg heller kjøpt ei mindre trille!
Topp 10. Skrevet 23. januar 2009 Forfatter #4 Skrevet 23. januar 2009 Vi har tenkt å ha begge to evt. Men hadd carena i bil og til de korte turene, mens tfk til langturer/soveturer/osv Vi har en buzz utenom men synes sittedelen er så lite behagelig spesielt om barn sovner og trenger litt ly. osv. Pluss at det er alltid ett rot å legge den sammen. Vi vil helst ha ei vogn/trille som man kan legge ned i ryggen... det går det vel ikke med zapp?
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2009 #5 Skrevet 23. januar 2009 Nei, zappen kan ikke legges ned i ryggen, men har hørt at titanium breeze er lik zapp, forskjellen er at på breezen kan du legge ned ryggen!
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2009 #6 Skrevet 23. januar 2009 Bak i den lille jeep'en min ligger det etter mitt syn to perfekte vogner. En stor og romslig tfk og en nydelig grønndottet Peg Perego Pliko 3 Completto. Til sammens dekker disse to samtlige vognbehov for oss ut hele vognperioden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå