tante grusom master of law Skrevet 23. januar 2009 #1 Skrevet 23. januar 2009 Samboeren min er oppvokst på Gjettum i Bærum, ville dere anbefale å bo der? Han kan godt tenke seg det, men vill gjerne høre flere meninger:)
mammaen til <3 Trine <3 Skrevet 23. januar 2009 #2 Skrevet 23. januar 2009 Gjettum er ett kjempe fint sted å bo. har bodd der selv og trivdes kjempe godt
Gjest Skrevet 23. januar 2009 #3 Skrevet 23. januar 2009 Jeg synes gjettum har tapt seg de siste 10 årene, men det er forsåvidt et hyggelig område. Jeg foretrekker Haslum, Bekkestua, Stabekk og deler av Blommenholm, altså østre Bærum.
Sessa ruger igjen... Skrevet 23. januar 2009 #4 Skrevet 23. januar 2009 Gjettum er flott. Ellers så er det ikke så verst på verket heller. Nå ble jeg litt nysgjerrig på hvilket årskull samboeren din er...
heisand? Skrevet 23. januar 2009 #5 Skrevet 23. januar 2009 Hosle, Eiksmarka og Østerås er barnevenlig. men kanskje litt for stille område
Gjest Siklerotte Skrevet 23. januar 2009 #6 Skrevet 23. januar 2009 Områdene som Teline nevner - ikke at jeg faktisk har bodd i Bærum, men jeg har gått på skole på Bekkestua og har mange venner som bor i områdene - og de er trivelige. Ei heller er det langt inn til sentrum.
Sessa ruger igjen... Skrevet 23. januar 2009 #7 Skrevet 23. januar 2009 Hvis dere ikke er avhengig av kollektivtransport så er de nye boligfeltene i Lommedalen (Bjerkefeltet og Trulsrud) utrolig koselige. Mye barn og flotte boligområder!!
tante grusom master of law Skrevet 23. januar 2009 Forfatter #8 Skrevet 23. januar 2009 Han er født 75.
Mom2Two Skrevet 23. januar 2009 #9 Skrevet 23. januar 2009 Huff, Gjettum er stusselig synes jeg. Hvis jeg må velge (synes Bærum er altfor usentralt), så hadde jeg valgt Høvik (sjøsiden), Jar eller Stabekk. Ok steder, og ikke for langt fra Oslo. Men ville aldri valgt Bærum.
tante grusom master of law Skrevet 23. januar 2009 Forfatter #10 Skrevet 23. januar 2009 Takk for svar alle sammen! Sessa...Han er født 75...
Gulosten™ Skrevet 23. januar 2009 #11 Skrevet 23. januar 2009 Høvik hadde jeg ikke orka, ligger for nærme veien (E18). Kanskje litt lenger opp mot Bekkestua, fint der gikk selv på skole på Nadderud, koselig det! Riktignok før de reiv den gamle skolen og bygde ny. På Verket har man jo alt, det er utrolig flott der (fremdeles ), og jeg savner det veldig!!
Gidder ikke! Skrevet 23. januar 2009 #12 Skrevet 23. januar 2009 Jeg har også vokst opp på Gjettum:) Ble rimelig nysgjerrig på hvor gammel han samboeren din er jeg også, ser at han er 5 år eldre enn meg da, så da vet jeg nok ikke hvem det er. Har ikke bodd i Bærum siden jeg var 18, så jeg aner ikke hvor det er best å bo nå. Men det var helt supert å bo rundt Gjettum/Dønski/Sandvika da jeg vokste opp ihvertfall!
Gleder_oss m. komplett familie Skrevet 23. januar 2009 #13 Skrevet 23. januar 2009 Vi har nettopp kjøpt hus i nedre Høvik (sjøsiden). Det viker utrolig barnevennlig og flatt (opptatt av dette etter å bodd i Holmenkollen.. bakkebygd nr. 1., hehe) Har ikke personlig erfaring ennå, men ser jo at det ser flott ut der. Har også venner som er bosatt der og de skryter veldig! Ønsker deg unansett lykke til med valg :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå