Anonym bruker Skrevet 23. januar 2009 #1 Skrevet 23. januar 2009 Os`n min stopper egentlig den 1 feb siden jeg da har hatt den i tre år. men har fått den forlenget siden jeg er under utdanning. Men jeg får den bare foreløpig fram til 1. juli. Hva skal jeg da klare meg med fra juli til 20 August når jeg begynner på skole igjen? regner med at jeg får os igjen når de får bekreftelse på at jeg har begynnt på skole. Nå er det jo ikke sikkert jeg kommer meg inn da, det får jeg først vite litt uti juli engang. Er vgs dette.. Mener dem at jeg skal finne meg en jobb fra juli til August da? det er jo ikke så enkelt... Prøvde å ringe i dag men saksbehandleren var ikke der..Noen som har vært i samme situasjon?
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2009 #2 Skrevet 23. januar 2009 Der er en mulighet med den regelen om at en kan få OS forlenget med inntil 6 måneder i påvente av arbeid, men vet ikke om det gjelder for skole.... Jeg trodde en fikk forlenget med hele år de årene en går på skole, så det kan være at det bare er å søke igjen til våren en gang om forlengelse. Tror du ikke at du kommer inn? Eller du får skaffe deg sommerjobb. Eller sosialkontoret.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå