metaMORfose Skrevet 23. januar 2009 #1 Skrevet 23. januar 2009 Har dere mye blomster inne? Jeg elsker blomster og har dem over alt. Ungene har hver sin grønne plante på rommene sine, vi har på soverommet, kjellerstue, kjøkken, stue, gangene, bad, toalett. )) Det går mye i orkideer og grønne planter. Her om dagen kjøpte jeg flere av de som heter primula, de er så fargerike og fine. Det er å bringe våren inn i januar. Ellers har jeg stort sett alltid friske blomster på bordet til helga. Nå er det mest tulipaner eller roser. For å skape et hjem, må det blomster, bøker og stearinlys til, det leste jeg et eller annet sted for lenge siden, og lever etter det ))
NoDoubt Skrevet 23. januar 2009 #2 Skrevet 23. januar 2009 Jeg har brune fingre så alt visner bort her. Men jeg har 1 plante i stua og 2 i TV-stua. Ellers liker jeg godt buketter og kjøper gjerne det en gang av og til.
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 23. januar 2009 #3 Skrevet 23. januar 2009 Liker ikke blomster, akkurat nå har vi ingen, hadde et par julestjerner i jula, og har hatt 1-2 grønnplanter som har overlevd ganske mange år, men de døde vel tilslutt de og. Jeg er en sånn som ikke liker å få blomster av samboern heller, hater det faktisk. Synes blomster er unødvendig, men det kan jo hende jeg skifter mening når jeg blir "stor". hehe
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 24. januar 2009 #4 Skrevet 24. januar 2009 Elsker også blomster:=) Men er desverre veldig god til å drepe de stakkars uskyldige skapningene. Nå er det faktisk ingen blomster her da alt ble drept ila julastria og romjula. Nå holder jeg på å skifte ut litt i stua, så alt står liksom på hall 8 nå, og jeg merker at jeg savner blomstene mine veldig!!!!!! Bøker, stearinlys og blomster må til i ett hjem syntes jeg. Liker ikke det som jeg kaller sterile hjem der jeg føler jeg ikke nesten tør å sitte på sofaen.. Elsker også sommeren når barna har vært ute å plukket blomster til meg. De er jo de fineste og gleder meg mest, selv om de har stilker på 1 cm og kanskje allerede så trykte og visne.
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 24. januar 2009 #5 Skrevet 24. januar 2009 liker blomster, men greier ikke å "ta vare" på de....så har ganske mange i plastikk...)
blond Skrevet 24. januar 2009 #6 Skrevet 24. januar 2009 Familien er vel mer glad i blomster enn jeg er. Guttene er så søte når de plukker ut blomster til meg, noe som skjer hver gang de ser blomster i en butikk..
Mille** Skrevet 24. januar 2009 #7 Skrevet 24. januar 2009 Vi har vel ikke masse bomster, men så har vi ikke masse hus heller. Hvis jeg teller over nå så har vi altså 7 stk blomster her inne. Bøker og stearinlys har vi også så her har vi skapt et hjem, hehe... ;o) Mamma kjøpte en nydelig bitteliten orkidee til meg denne uka, den er bare helt nusselig. )
Kulå Skrevet 25. januar 2009 #8 Skrevet 25. januar 2009 Har ikke så mange blomster pga de visner og dør her hos meg : ( men kanskje ikke så rart siden jeg glemmer å gi dem vann. Har et par orkideer som jeg har fått som foreløpig lever. Og bonsaitreet mitt har jeg faktisk hatt ganske lenge : ) Men sånn egentlig syns jeg det er veldig fint med blomster og skulle ønske jeg hadde grønnere fingre. Ute om sommeren liker jeg masse farger, men det må være lettstelte og billige blomster, går stort sett i det samme hver gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå