Gå til innhold

Jenta mi er så urolig

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta mi på 3 mnd sover dårlig både natt og dag, hun er så urolig og vil liksom ikke roe seg og legge seg til å sove. Vi har samsovet siden fødselen og prøver nå å avvenne henne med det ved å legge henne i egen seng. Jeg ser jo problemet..

Er det noen som har hatt samme problemet og hva gjorde dere slik at deres barn sovnet skikkelig?

Vi har prøvd "det meste",men det finnes kanksje ikke en mirakelkur, bare masse tålmodighet...?

Vil gjerne ha råd og tips.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor er hun urolig? I din seng eller sin seng? Det kan jo hende at hun roer seg ned om hun ligger litt trangt og lunt.. Har du prøvd å pakke godt rundt henne?

Skrevet

Hun er som regel rolig når jeg ligger inntil henne, men hun er urolig om hun ligger alene både i min seng og i sin seng. Har prøvd å pakke godt rundt henne også, med varmeflaske osv..

Trenger noen lure råd om de finnes!

Vi fortsetter selvfølgelig også med det vi har prøvd hittil for å se om det kan bli bedre på sikt.

Har også vært i kontakt med helsestasjon med div tips derifra. Har også vært hos lege med henne og akkurat nå har hun mage virus... derfor er hun ekstra urolig nå.. men sett bort fra det, sånn ellers så er hun også urolig.

Skrevet

Da tipper jeg at det kan være fordi hun blir ensom. Har hun en bamse hun er ekstra glad i? Du kan jo prøve å la henne "tilbringe litt ekstra mye tid" sammen med en bamse om dagen, og prøve å la henne sove sammen med den. Det var det som virket på jenta vår. Men hun var litt eldre da, ca 7 mnd. Gutten vår roet seg under en uro med dyr og musikk. Han var da 2-3 mnd, og sovnet alltid med den uroen over seg.

Skrevet

hun vil også ha puppen hele tiden, det er også store deler av problemet. hun vil ikke ha smokk og jeg tror at jeg har overforet mange ganger fordi hun bare vil suge hele tiden. da ender det opp med stinn mage og så er runddansen igang. jeg har nå i det senere skjønt at hun får nok mat og har gitt meg når jeg skjønner at hun er mett. men hun blir bare sint og vil suge mer istedetfor å sovne. Som hun kanksje normalt skulle gjort...

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...