Topp 10. Skrevet 23. januar 2009 #1 Skrevet 23. januar 2009 Vi har en tfk, men vurderer å kjøpe en enkel cerena vogn til 1000,- kr ca men trenger vi det? Er det noe vits? Tfk'n er jo en robust, stødig, solid, varm/tett, god vogn men kanskje mest egnet til trilleturer, langturer, og soveturer. En cerena fungerer kanskje best til korte turer, på sommeren, handleturer, og til å ligge i bilen?! Hva tenker dere om det ? Og hvordan har dere det?
Aurora.m/nr.3 Skrevet 23. januar 2009 #2 Skrevet 23. januar 2009 Hei hei. Det er vel i bunn og grunn dere som må vite hva dere trenger, men svarer ut fra mine erfaringer... Vi har en Simo kombivogn som jeg synes er suveren som sovevogn, og jeg satte stor pris på en tett,romslig og stødig vogn da ungene var små. Har hatt ulike ekstra-vogner til alle tre, og synes det er veldig greit med en som ligger klar i bilen til en hver tid. Nå har jeg Simovogna stående i gangen til soving, og en City Jet i bilen. Har også en gammel paraply trille i garasjen etter storebror, som jeg sikkert kommer til å ha i bilen når minstemann bli større.
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 23. januar 2009 #3 Skrevet 23. januar 2009 Davil jeg egentlig anbefale å investere i en TFK Buggster! Den er endel dyrere men utrolig god å trille!! Den kan du feste både forskjellige bilseter på og babybagen til TFK! Må jo kjøpe adaptere også, men de koster ikke allverden! ;-) Elsker både Joggsteren og Buggsteren min og gleder meg stort til å ta dem i bruk igjen! :-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå