Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sitter å ser nyhetene og tårene bare triller.Denne barnehage saken i Belgia gikk bare rett i hjertet.Stakkars små barn og foreldra.En skal liksom være trygg i en barnehage.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det er helt grusomt!!! Jeg får frysninger over hele kroppen! Stakkars folk....det finnes ikke ord!

Skrevet

KLarer ikke å se sånt, men så på TV en dame som kom med en tom bilstol og fikk bare vond klump i magen. Fy søren!

Skrevet

Noe jeg har gått glipp av, skjønner jeg. hva har skjedd?

Skrevet

Så grusomt!!!! mange syke mennesker der ute.

Skrevet

en ustabil person som banket/ringte på døren i barnehagen og ville bare ha svar på noen spørsmål og med en gang han kom inn så begynte han å hugge etter først de minste barna ( under 2) hvor han så forflyttet seg videre inn til de større barna og deretter flyktet på sykkel. personalet i barnehagen prøvde å stoppe han derav en er død og flere skadd. to barn under 2 er døde hvis jeg ikke tar feil og mange mange er skadd, alvorlig. han ble tatt av politiet like etterpå så de har han i hvertfall, slike ting er helt meningsløse. tenker også på de barna som ble vitne til dette, denne kaos pregede situasjonen, huff huff, glad det er helg og slipper å sende ungene i barnehagen. det er så utrolig farlig å være liten i denne verdenen. hva slag verden er det vi og generasjonene over oss har skapt?

Skrevet

under 1 år..

var på småbarnsavdelingen med barn under 1 år opplyste en eller annen belgisk mann om på nyhetene for litt siden

Skrevet

Skippa hele nyhetssendiga i dag jeg.....

Skrevet

Å herregud! Hva som skjer med verden?!?

Skrevet

Uff...jeg tåler ganske mye av slikt og det er sjeldent jeg tar til tårene, men dette gikk rett i hjertet på meg. Har felt noen tårer i dag, ja.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...