Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

er 28+3 og har vært på 3d ultralyd idag! vil anbefale alle i 3 trimester å gjøre det! var kjempe spennende! bildene blir så fine,+ fikk med en dvd der babyen er filmet også! Vil anbefale kvinnedoctor M. Nicolaidis for dere som bor i tønsberg- området =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dr har vi vært også:)

Veldig fine bilder ja.

Han sa det var 100% sikkert at vi fikk ei jente,og det er hyggelig når vi har 2 gutter fra før;)

Jeg kan til og med se på bildene at tulla ligner på min yngste sønn.

Er jo helt utrolig at det går ann:)

Fikk en slik dvd vi også. Anbefales,JA!!!!!

Skrevet

Så heldige der eer jenter!! Har vært to ganger vi, men begge gangene har han snudd seg til sånn at han ligger med rompa og ryggen opp og ansiktet i morkaka.... Skal tilbake for 3. gang på fredag den 13. "med den umulius - ungen dere har må den datoen bli en match". Tør ikke håpe på noe jeg da....:(

Skrevet

æsj da! så uheldig!!! når jeg var lå hun ble hånd og fot foran ansiktet kjempe lenge....både legen og jeg dytta på magen som bare det for at hun skulle vise ansiktet og jeg fikk reise meg å gå litt rundt....og plutselig ble både hånden og foten borte, men det tok jammen meg lang tid!! håper virkelig du får sett neste gang! hvor langt er du på vei?? LYKKE TIL!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...