Gå til innhold

babykos i stavanger?

Gjest Hellokitty03+09+13+13

Anbefalte innlegg

Skrevet

har de bare åpent fredag og lørdag? selger de vogner der eller er de kun lagersalg der?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå ble jeg nysjerrig... har ikke hørt om den, hva er det for en butikk? Jeg er også fra Stavanger

Skrevet

den ligger ved siden av kilden. har ikke vært der selv men skal kjøpe emmaljunga vogn og da sa ei vennine av meg at jeg måtte gå på babykos.

Skrevet

hei! ville bare sei at d isje e babykos så ligge me kilden, d e babymiljø :) kjøpte selv min emmaljunga vogn der.. babymiljø e en heilt vanlig baby butikk der di har alt som trengs til en baby :) d som e bra på babymiljø at du får vogna me deg hjem me en gang..

Skrevet

De har åpent hele uken, utenom søndag. Hørte noen her inne si at den nå heter babykos, men jeg var der for en uke siden og da stod det fortsatt Babymiljø på alle vinduene hvertfall ;)

Skrevet

Babykos i Stavanger la ned i høst; fikk ikke tak i butikkpersonale var beskjeden. Nå er det forsåvidt et lagerutsalg i samme lokalene, men de selger jo vogner - av merket Koelstra. Ser de annonserer i Aftenbladet at de har helgeåpent. Det er altså i de gamle lokalene til Babykos, v Tvedt - senteret.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...