Gjest Hellokitty03+09+13+13 Skrevet 23. januar 2009 #1 Skrevet 23. januar 2009 har de bare åpent fredag og lørdag? selger de vogner der eller er de kun lagersalg der?
Minesmå:)+en til! Skrevet 23. januar 2009 #2 Skrevet 23. januar 2009 Nå ble jeg nysjerrig... har ikke hørt om den, hva er det for en butikk? Jeg er også fra Stavanger
Gjest Hellokitty03+09+13+13 Skrevet 23. januar 2009 #3 Skrevet 23. januar 2009 den ligger ved siden av kilden. har ikke vært der selv men skal kjøpe emmaljunga vogn og da sa ei vennine av meg at jeg måtte gå på babykos.
Celina og Emil + enimagen:) Skrevet 23. januar 2009 #4 Skrevet 23. januar 2009 hei! ville bare sei at d isje e babykos så ligge me kilden, d e babymiljø kjøpte selv min emmaljunga vogn der.. babymiljø e en heilt vanlig baby butikk der di har alt som trengs til en baby d som e bra på babymiljø at du får vogna me deg hjem me en gang..
Staark Skrevet 23. januar 2009 #5 Skrevet 23. januar 2009 De har åpent hele uken, utenom søndag. Hørte noen her inne si at den nå heter babykos, men jeg var der for en uke siden og da stod det fortsatt Babymiljø på alle vinduene hvertfall
sigg Skrevet 23. januar 2009 #7 Skrevet 23. januar 2009 Babykos i Stavanger la ned i høst; fikk ikke tak i butikkpersonale var beskjeden. Nå er det forsåvidt et lagerutsalg i samme lokalene, men de selger jo vogner - av merket Koelstra. Ser de annonserer i Aftenbladet at de har helgeåpent. Det er altså i de gamle lokalene til Babykos, v Tvedt - senteret.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå