TreHjerter Skrevet 23. januar 2009 #1 Skrevet 23. januar 2009 Jeg holder på å bli sprø her av min samboer som har rota bort mobilen sin IGJEN, og surrer nå rundt på 3. dagen og leter Og han hadde den på lydløs så hjelper ikke stort å ringe seg selv... Noen som "ser" hvor den kan være??? Er dere isåfall evig takknemlig, for nå går han meg på nervene!!!!!
Pengetreet Skrevet 23. januar 2009 #2 Skrevet 23. januar 2009 Beklager, jeg kan nok ikke se slike ting... Men jeg mista en gang bilnøklene og lette huset rundt en hel dag. Jeg har ei venninne som tror fullt og fast på at vi alle har hjelpere - og i ren desperasjon så tenkte jeg ok, det er verd et forsøk og ba hjelperen min om hjelp til å finne nøklene.. 2 min etterpå gikk ungen min på 1 1/2 år rett bort til vaskemaskinen og gravde fram nøklene mellom gummien i døra.. Jeg hadde jakka mi på vask dagen i forveien og hadde glemt at nøklene lå i lomma. Kan selvfølgelig være tilfeldig
TreHjerter Skrevet 23. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 23. januar 2009 Hmmm.... *trygler og ber hjelperene¨våre om å hjelpe han å finne mobilen*... Morsom historie da, man vet aldri...
TreHjerter Skrevet 23. januar 2009 Forfatter #4 Skrevet 23. januar 2009 Og jeg hadde ikke før trykket lagre, så fant han mobilen sin mellom putene i sofaen, hvor han har lett 1000 ganger før :) Morsomt!!!!!!!!!!! (Og helgefreden er dermed berga i heimen)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå