Liten gutt i mars ! Skrevet 23. januar 2009 #1 Skrevet 23. januar 2009 Er det flere som har hatt 2+ protein i urinen uten at det har ført til noe svangerskapsforgiftning ?
MammaTilSebastian Skrevet 23. januar 2009 #2 Skrevet 23. januar 2009 Hei:) Jeg har hatt protein i urinen omtrent siden starten av svangerskapet. Og ingen andre tegn til svangerskapsforgiftning Håper du slipper unna også
Liten gutt i mars ! Skrevet 23. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 23. januar 2009 Blivende Mars Mamma : Har du hatt +2 ?
La07<3Sl09 - overtid Skrevet 23. januar 2009 #4 Skrevet 23. januar 2009 hei hei! sist jeg var hos legen og sjekket så fikk jeg vite at jeg har hatt helt opp i 4+ protein. så lenge det ikke er noen andre tegn til svangerskapsforgiftning eller urinveisinfeksjon så er det visst helt greit. det var ihvertfall det jeg fikk beskjed om! lykke til videre =)
Liten gutt i mars ! Skrevet 23. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 23. januar 2009 Kanskje legen min som tar alle forhånds regler da. Hun ringte t.o.m føden for å forhøre seg. De sa at jeg skulle levere en ny urin prøve mandag for å sjekke om det hadde endret seg noe til da, siden det ikke var noen andre tegn til svangerskapsforgiftning. Jeg kan vel bare slappe av da... Førstegangs og litt usikker så er det for å bli litt bekymmeret.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå