Gå til innhold

Er jeg veldig sær?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tror kanskje jeg er litt sær, men har lyst å høre hvordan dere hadde stillt dere til følgende:

Når svigerfar er her er han rundt hele huset og leker med Lille (på 3 år). det er fint. Han kommer ofte uanmeldt og jeg er holder det ikke alltid prikkfritt på soverommet. Det hender det ligger skittentøy i hauger (som skal til vask) og vi rer ikke opp senga så ofte :-/ For meg er nemlig soverommet vårt et privatrom, der ingen skal inn. 3 åringen kan godt leke der, men ikke svigerfar. Synes jeg da. Er jeg sær?

(kjenner jeg blir litt irritert når jeg må hente han ut 3 ganger på 30 min)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da er vi iallefall to som er sær for det der syntes jeg ingenting om. Soverommet er privat.

Skrevet

Hehe forstår godt at du føler sove rommet er privat.Det gjør jeg også, men jeg tror ikke svigerfaren din bryr seg om hvordan der ser ut.Han er nok mest opptatt av å herje med 3 åringen.Bare pass på at veldig private ting er gjemt litt bort ;0)

Skrevet

Nei synes ikke du er sær. Soverommet vårt er ikke et lekerom, ikke for ungene våre engang.

Skrevet

Ærlig talt..Du er ikke sær!! Soveromemt er privat synes jeg,og man bør ikke gå dit uten tillatelse! Makan til oppførsel etter at han fått beskjed..

Skrevet

IKKE sær!

Har heldigvis foreldre og svigerforeldre som holder seg unna soverommet!

Skrevet

Her er ikke soverommet privat, vi rer alltid opp sengen og har også arbeidsplass der inne.

Vi har en liten leilighet og er avhengig av at det ser nokså representativt ut overalt.

Men jeg forstår godt at du vil har det privat, da ville jeg holdt døren lukket slik at han skjønner hintet. Eller hva med å si det rett ut?

Det enkle er ofte det beste :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...