Gå til innhold

En rolig ettermiddag her

lillesøster skal bli storesøster

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har 2 syke barn her, eldste var på skolen i dag, og ble ikke syk før i siste timen. Lillemor har også blitt slappere utover dagen, men har vært litt syk i hele dag, nå har de begge lagt på sofaen og sovet litt, tror ikke eldstemann har sovet på dagtid siden han var 3 år. Lillemor har mer eller mindre lagt på sofaen siden i formiddag- sovet litt og vært våken litt. Nå ser de på barne tv.

Vi skulle egentlig i 60 års dag i ettermiddag, men måtte selvfølgelig melde avbud.

Samboern er bortreist i helga, han dro i formiddag, så jeg hadde jo tenkt at denne helga skulle jeg og ungene finne på noe spennende, dra på besøk og sånnt, er ikke så flink å besøke folk, blir mest at vi sitter hjemme. Og jeg tenkte vi skulle dra på kafe i morgen og være ute hvis været tillot det, nå er liksom alle disse planene spolert, må vel bare sette i gang og legge nye planer som inkluderer syke barn,

noen forslag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mine er syke også. Feber og uendelig slappe. Minsta hoster litt, og begge har rennende nese.

Jeg er trøttere en jeg trodde var mulig, og sover så fort jeg får sjansen. Godt jeg har en mann som er flink til å pleie og yte omsorg, eller bare at han er hjemme hjelper jo :)))

Føler med deg som er hjemme alene med syke barn. Dere får bare ta det rolig. Spille yatzy, bake ting som ikke tar så lang tid, og ellers bare kose dere. God bedring!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...