Mrs Smutt & Smilende Skrevet 23. januar 2009 #1 Skrevet 23. januar 2009 Har dere opplevd at et firma dere har betalt fakturaen til på forfall pr nettbank, sendt dere purring og deretter krevd at dere kan dokumentere at dere har betalt siden de ikke har fått beskjed fra BBS om at de har mottatt pengene? Mulig jeg har vært heldig og ikke blitt utsatt for dette før altså... Bare syns det er litt rar policy at jeg skal dokumentere noe de tydeligvis ikke har gode nok rutiner på å sjekk opp fra sin kant. Fra min nettbank er alt i orden og firmanavnet kom opp som riktig mottaker osv...
Gjest Skrevet 23. januar 2009 #3 Skrevet 23. januar 2009 Nei, det har jeg ikke. Men det er jo klart du må bevise at du har betalt.
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 23. januar 2009 Forfatter #4 Skrevet 23. januar 2009 Det skal jeg, men er det ikke vanlig at firmaet sjekker at alt er i orden hos seg før de krever dette, lurer jeg på.
Pengetreet Skrevet 23. januar 2009 #5 Skrevet 23. januar 2009 Ja opplevde flere ganger da jeg gikk til kontroller ved sykehuset. De registrerte ikke betalinger (den som jobbet med dette var visst sykemeldt og da kollapset visst alle rutiner Veldig profesjonellt) Annenhver måned fikk jeg betalingsoppfordring fra Lindorff. Ganske irriterende! Jeg ba Lindorff ta kontakt med sykehuset, men det ville de ikke og ba meg heller om å prat med økonomiavd på sykehuset selv. Noe jeg og sikkert mange andre gjorde - uten resultat.
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 23. januar 2009 Forfatter #7 Skrevet 23. januar 2009 Jøsseball, mammamia og nurket Tror jeg hadde tent på et par plugger til slutt da gitt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå