Anonym bruker Skrevet 23. januar 2009 #1 Skrevet 23. januar 2009 hei, jeg lurer rett og slett på om det er normalt at små barn på 2-3 har dårlig ånde! Jenta mi har hatt det siden hun ble 2 år omtrent - og jeg trodde virkelig ikke at sånne småtroll hadde det. Nå er hun snart tre, og spesielt på morgenen er det litt ille... (akkurat som en voksen person). Hverken jeg eller mannen min plages av dette problemet, så det blir veldig tydelig at hun ikke akkurat dufter av blomster ved utpust i morgentimene. Og av og til (!).. så syns jeg det også er ganske markant senere på dagen.. Er dette normalt eller??? Eller er det ingen som vil innrømme det?? Jeg lurer jeg......virkelig altså.. Fortell fortell :-)
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2009 #2 Skrevet 23. januar 2009 Datteren min har dårlig ånde på morran. Hun er snart 3 år ;-)
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2009 #3 Skrevet 23. januar 2009 har hun dårlig ånde hver dag ? sønnen min har dårlig ånde når han har halseinfeksjon. siste gang hadde han dårlig ånde i 5 dager så tok jeg han til legen .veldig plagsomt lukt altså. så var han veldig råd i halsen. legen sa at dårlig ånde kan være tegn på halseinfekjon hos barn.
Gjest Skrevet 23. januar 2009 #4 Skrevet 23. januar 2009 Nei, han har ikke dårlig ånde med mindre han har halsbetennelse. MEN, det lukter surt rundt munnen hans om morgenen (bruker smokk).
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2009 #5 Skrevet 23. januar 2009 Eldste hos oss har dårlig ånde og har hatt det lenge. Nå er han seks, husker ikke når det begynte, men hvertfall fra han var fire...
*toppris* Skrevet 23. januar 2009 #6 Skrevet 23. januar 2009 syns guttungen min har konstant dårlig ånde... utenom når han har spist is... men t.o.m på kvelden etter vi hr pusset tenner og tunge! irriterende!
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2009 #7 Skrevet 23. januar 2009 aldri hatt det problemet bortsett fra når han har vært syk... trodde ikke det var vanlig for små barn...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå