Frukten og To små Skrevet 23. januar 2009 #1 Skrevet 23. januar 2009 jeg fikk de ikke åh, jeg som ville gå bananas i sjokolade hyllene i butikken
pandabjørn Skrevet 23. januar 2009 #2 Skrevet 23. januar 2009 nå er det ikke utbetaling før den 27 januar ) så jeg tror neppe det er noen som har fått de! har du ikke noen kroner til å kjøpe sjokolade for??
Blopp1 Skrevet 23. januar 2009 #3 Skrevet 23. januar 2009 Jeg fikk utbetalt sykepenger i dag :-) ..................men har valgt å IKKE gå bananas i sjokoladehyllene ;-)))))))))))))))))))!! Jeg bor i sør-trøndelag
Gjest Skrevet 23. januar 2009 #4 Skrevet 23. januar 2009 Hva? Jeg bor også i S-Trøndelag, men har ikke fått ei krone......hrmf :-P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå