Gå til innhold

Stellevesker etc.??


Ciljan sin Mamma.

Anbefalte innlegg

Hei hei.

 

Jeg venter nr. 2 og skal ha samme vogn som sist, men har så lyst på en superkul stelleveske. Er det noen som har tips om hvor jeg evt. burde se? Har vært litt rundt å sett, men enda ikke funnet en som skriker navnet mitt.

 

Jeg såg en kul en på nett som heter SKIP HOPP. Noen som vet noe om den? Hvor kan jeg kjøpe den og finnes den i alle slags kule farger??.

 

Håper dere kan bidra!!

 

Hilsen veskegale

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, jeg kjøpte Allerhand Messenger Bag på Stellerommet.no, de har den og på alexi.no, men der var den dyrere. Jeg syns den var kjempebra, har jo ikke fått brukt den ordentlig;) men den virker kjempebra:) Kule farger og:) KJøpte i brun, blå, beige. Kunne ikke kjøpe rosa, (stakkars sambo da:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eller hva med å gå i hvilken som helst veskebutikk og finne en litt stor "vanlig" veske. Så kjøper du Libero en-gangs stellematter som du putter i veska - de holder mye mer enn en gang...

 

Synes kule stellevesker er så dyrt, og som du på toppen sier, det er vanskelig å finne den som skriker mitt navn på - det fungerer like fint med en vanlig veske, det gjorde jeg med nummer 1 og kommer til å gjøre det igjen nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...