cec26 Skrevet 23. januar 2009 #1 Skrevet 23. januar 2009 Får en dag... Hadde 1 kontroll i dag ,er i min 13 uke..Gjorde alt vi skulle og så skulle min kjære lege lytte på hjertelyden, noe som hun har gjort i begge de to andre svangerskapene mine på 1 kontroll, og da h ar vi hørt hjertelyden med engang, men i dag så fant hun ingen ting, hun holdt på lenge, og hun målte meg også, og det tilsvarte ikke uke 13.. så da ville hun sende meg på ultralyd, så da dro jeg på sykehuset... kom inn på ultralyd, og jammen lå det ikke en sprell levende baby der.. så der var det ikke noe galt.. og babyen tilsvarte at jeg var i uke 13.. Jeg må innrømme at jeg var litt små nervøs en liten stund..
*Hønemor81* Skrevet 23. januar 2009 #2 Skrevet 23. januar 2009 Godt å høre at det gikk bra med deg til slutt! Skjønner veldig godt at det har vært nervepirrende å ikke høre hjertelyd. Jeg skal til legen om to uker (er også i uke 13 nå) og da skal jeg be om å få høre hjertelyd. Har sett et bankede hjerte på UL i uke 8, men ikke hørt lyd enda, så det blir spennende!
cec26 Skrevet 23. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 23. januar 2009 Egentlig så burde ikke legen høre etter hjertelyden så tidlig, for det er jo ikke vanlig å høre den da.. så jeg ble først stressa når hun sendte meg på sykehuset, for da tenkte jeg at kanskje hun hadde sett eller merket noe annet som hun ikke hadde fortalt.. men men... alt gikk jo bra da så... det er det viktigste
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå