NokErNok Skrevet 23. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 23. januar 2009 Jeg VET at dere vet dette!!!! Dere vet jo ALT;)
Gjest Skrevet 23. januar 2009 #4 Skrevet 23. januar 2009 Mine er vel ikke så kjempe grove, men jeg bruker å lage mer matvaffler. Har oppi et par dl havregryn, og noen ss semulegryns"pulver". Bruker også å ha halvparten sur og halvparten søt melk. Det finnes jo utallige variasjoner på vaffelrøre.
NokErNok Skrevet 23. januar 2009 Forfatter #6 Skrevet 23. januar 2009 ok, takk:) prøver den der jeg:) har litt matleie unger her....
Gjest Skrevet 23. januar 2009 #7 Skrevet 23. januar 2009 Akkurat som jeg lager fine bare erstatter med fibra eller spelt.
3snuppeliner Skrevet 23. januar 2009 #8 Skrevet 23. januar 2009 Søk det opp på Kvasir. Garantert mange oppskrifter der=:-)
Fire småtroll Skrevet 23. januar 2009 #9 Skrevet 23. januar 2009 Lager alltid vaffelrøre på slump jeg, følger ingen oppskrift.. Men det er bare å bytte ut noe av hvetemelet med grovt/halvgrovt mel. Veldig greit å ha litt yoghurt i røra også, gjør ingenting om det er fruktyoghurt. Raspet potet er også godt oppi... Bruk masse egg, melk og smør og fantasien på resten, skal mye til for å få vonde vafler
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå