Gjest Skrevet 23. januar 2009 #1 Skrevet 23. januar 2009 Jeg vil så gjerne være opplagdt og ha overskudd til NOE ....ANYTHING liksom! Jeg klikker av å hele tiden føle t jeg må sove...jeg sovner bak rattet og øynene verker når jeg må tvinge meg selv til å være våken....Jeg tror jeg uten større problem kunne gått i dvale en mnd tid....Kvalmen har heldigvis begynt å bli levbar, men trøttheteh har eskalert og nå styrer den hele hverdagen min.....sover hver 2 time når jeg er ferdig på jobb....og på jobb er det et mareritt å holde seg våken.... Noen med tips? Har prøvd sove, frisk luft, drikke, kaffe, vann i ansiktet, kald dusj....ingenting funker.....
Gjest Skrevet 23. januar 2009 #3 Skrevet 23. januar 2009 Hmmm...det kan jo være...må jeg rådføre eg med legen eller kan jeg bare ta jerntab?
Moderbodin har født Skrevet 23. januar 2009 #4 Skrevet 23. januar 2009 Du bør nok få tatt en blodprøve først, for man skal ikke ta jerntabletter dersom man ikke trenger det.
Gjest Skrevet 24. januar 2009 #5 Skrevet 24. januar 2009 oki....det var godt jeg leste før jeg dro på jobb...hadde tenkt å kjøpe i dag å begynne å ta....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå