Thessa og Bebbis Skrevet 23. januar 2009 #1 Skrevet 23. januar 2009 Emmaljunga smart duo kombi! :-) Den ser passende ut for meg ihvertfall.. Noen som har den? Hva mer trenger jeg til vognen? Får Mai baby :-)
Lillemus&mamma'n Skrevet 23. januar 2009 #2 Skrevet 23. januar 2009 Jeg tror vi vil ha en simo kombi, lurer også på hva mer man trenger til vogna for en maibaby: )
Linn,Skrållan&LilleSøster Skrevet 23. januar 2009 #4 Skrevet 23. januar 2009 Ett lite tips.... Kombi er bagen mye mindre enn på duo. Og husk at babyen deres er 6mnd i november,og behov for pose i vognen. Det tror jeg dere neppe får plass til i en kombi. Men,i en duo bag får dere garantert plass. Jeg venter nr 2 i juni,og har valgt simo duo. DA slipper jeg at min baby på 6-7mnd må begynne å bruke sportsvogn alrede som liten baby;) Også lunere med bag på vinteren. Ett tips bare;)
Thessa og Bebbis Skrevet 23. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 23. januar 2009 Ahh. veldig kjekt med slik info! ;-) Da vil jeg jo seff ha en duo bag! Men når vognen heter duo kombi.. Hva vil det si da? Skjønner ikke en dritt av dette vogn greiene jeg. Noen av vognene kan man bytte ut en del på så er det sportsvogn men hvilke er det? Tenkte jeg skulle spørre mine dumme spørsmål i butikken imorgen :-P
2prinsesserogbim Skrevet 23. januar 2009 #6 Skrevet 23. januar 2009 Emmaljunga smart duo kombi er det stor bag på fordi sportsvogndelen er for seg sjøl, berre samme understellet... Altså når du ikkje har bruk for bagen tar du den av og setter på sportsdelen... Eg har den vogna og er super fornøyd, den er stor og god samtidig som den er lett... Du har gjort et godt valg om du tar den vogna.. Skal eg love deg:) Det er ikkje det samme som en annen type kombi vogn...
Linn,Skrållan&LilleSøster Skrevet 24. januar 2009 #7 Skrevet 24. januar 2009 Ikke lett og bli klok på dette vogn styret nei. men,ikke velg en vogn der bagen står i sportsdelen.Da er bagen mye mindre. Vel heller en bag som er stor og alene på vognen.Du har en egen del som er sportsvogndelen. Kombi står bagen i sportsvogndelen. Duo har men en bag del og en løs sportsvogn del som man ikk etar på før man trenger den. dessuten holder jo sportsvogndelen seg mye penere lenger på duo.Den er jo ikke i bruk fra dag en;) men,de i butikken vet jo dette;) Duo vogner er somregel lettere enn kombi også Lykke til;)
Ida - mamma til 2 søte små Skrevet 24. januar 2009 #8 Skrevet 24. januar 2009 Jeg har også valgt Emmaljunga DuoKombi, nettopp pga god bagplass. Skal forøvrig hente den idag, og jeg gleder meg som et lite barn!!
Hormonelle Frikadelle Skrevet 24. januar 2009 #9 Skrevet 24. januar 2009 Kjøpte Emmaljunga edge Duo Kombi i går. I brown check. Den virka super god Så jeg er vertfall veldig happy
Thessa og Bebbis Skrevet 24. januar 2009 Forfatter #10 Skrevet 24. januar 2009 Hurra! :-) Da har jeg valgt rett! Har ikke kjøpt den ennå da, men skal ned å kikke idag! Den vil jeg ha! ;-) Den som er blå og beige. Gleder meg selv jeg. Dere som har den, var det lang leveringstid på den? :-) Tusentakk for svar ;-)
svanemamma Skrevet 24. januar 2009 #11 Skrevet 24. januar 2009 Vi har emmaljunga edge duo kombi til prinsessa som er 6 dager gammel. En utrolig fin og god vogn. Kjempegod å trille, og prinsessa stortrives i vogna si. Stor og romslig bag. Med nr. 2 hadde vi emmaljunga cerox med bag som vi satte oppi sportsvogndelen. Da var bagen mindre. Gutten ble født tidlig i mai så det var plass i bagen så lenge vi brukte dyne, men flytta han over i sportsvogndelen da det var på tide med vinterpose. Gikk helt fint det også. Men denne gangen ville vi ha en stor og romslig bag, så da falt valget på emmaljunga edge duo kombi. Vi er kjempefornøyd med vogna.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå