Anonym bruker Skrevet 23. januar 2009 #1 Skrevet 23. januar 2009 Har vært det i lengre tid nå. Han er så fin!! Vi har flørtet noen ganger på fest, men ser han dessverre ikke så ofte. Nå har det nettopp blitt slutt med min samboer og jeg, og jeg tenker bare mer og mer på denne mannen. Hva gjør jeg?
Gjest Skrevet 23. januar 2009 #3 Skrevet 23. januar 2009 Hold deg unna til eventuelt han blir singel.Da kan du heller prøve deg. Om du greier å "kapre" han mens han har dame har dere bare 0-5% sjangse for at forholdet skal vare.
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2009 #4 Skrevet 23. januar 2009 Du holder deg unna. Selv hvis du skulle greie å stjele han vekk, vil dere helt sikkert slite med tilitt i forholdet. Da vet du jo allerede at han ikke er til å stole på.
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2009 #5 Skrevet 23. januar 2009 Hva gjør du? Absolutt ingenting! Han er ikke din. Han tilhører ikke deg. Han vil ikke ha deg. Du skal holde fingrene unna fatet. Han er forbuden frukt. Utroskap fører aldri med seg noe godt. Du skal ikke lege med ilden. Da brenner du deg kraftig. Følelser er følelser. De går over.
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2009 #6 Skrevet 23. januar 2009 Du gjør ingen ting. Han har sitt liv og sin familie, og det at han har flørtet med deg, betyr antageligvis ikke noe som helst. Jeg flørter stadig med folk jeg, uten at det betyr annet enn at det er en artig omgangsform. Om det er en annen mann for deg der ute, så finner du han, men du skal ikke gå inn for å kapre en som er opptatt. Det er simpelt og fører p sikt ikke til noe godt. For hvordan skal du kunne hvile trygt i armene hans, når du vet at han så lett lot seg lokke vekk fra den forrige kona?
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2009 #7 Skrevet 23. januar 2009 Trenger du virkelig en ny mann med en gang det er blitt slutt med en annen? Du har veldig godt av å være alene en god stund nå. Ikke vær så desperat at du legger deg etter en opptatt mann.
AnTiLoPeSvIn Skrevet 23. januar 2009 #8 Skrevet 23. januar 2009 du kan ikke gjøre mye. hadde han ville hatt deg så hadde han vært sammen med deg rett og slett. han vil bare lufte pikken sin litt,og det gjør han med deg når han vil
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå