Anonym bruker Skrevet 23. januar 2009 #1 Skrevet 23. januar 2009 og derfor takler jeg virkelig ikke å ha sex. Dette sliter så veldig på meg. Da jeg var 7-8 år forgrep min tantes daværende samboer seg på meg. Han tvang med til å ta han i munnen. All sex lukter det samme som det gjorde den gangen. Det lukter kvalmt. Jeg har bare vært i forhold, dog lange. Men begge forholdene har tatt slutt på grunn av at de til slutt finner ut at de ikke kan leve i et forhold uten sex. til tross for at jeg har fortalt om grunnen til tørken.. Jeg trenger hjelp, men jeg klarer ikke gå til legen min og si ordene. Det er mye lettere å skrive det enn å ta ordene i min munn. Er det greit at jeg skriver et brev til legen min som jeg kan ta med og gi henne i stedet for å prate?
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2009 #2 Skrevet 23. januar 2009 Mente å skrive jeg bare har vært i 2 forhold.Og nå sliter jeg med ensomheten fordi jeg ikke klarer tanken på å starte noe nytt, men forventninger og sex og alt som hører med et forhold.
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2009 #3 Skrevet 23. januar 2009 Jeg synst absolutt du skal skrive ett brev å gi legen din, så kan du få hjelp, kanskje av en psykolog for du trenger nok å løse opp vonde ,jævlige minner.Kanskje kan kjæresten din være med etterhvert på en time og dere kan få råd om hvordan du kan få hjelp med minnene. Ikke for å sammenligne, men jeg klarer ikke heste lukt fordi jeg måtte prøve å gjennopplive kameraten til mamma som døde i stallen vår.Blir skikkelig kvalm av lukt av hest.Alt pga vonde minner. Håper du får hjelp.
Gidder ikke! Skrevet 23. januar 2009 #4 Skrevet 23. januar 2009 Huff. Klart du kan skrive et brev og ta med til legen, det er mange som gjør det. Ofte lettere å få sagt det man vil si da! Du må jo bare få hjelp til å takle dette.
Gjest Sauen venter jente nummer 2 =) Skrevet 23. januar 2009 #5 Skrevet 23. januar 2009 Å skrive det ned er ofte mye lettere, fordi man da får tid på å sette ord på det som plager en. Det er ofte vanskelig å si de første ordene. Syns absolutt du skal prøve å få hjelp rundt dette, slik at du kan få det bra igjen, og få et fint forhold og kanskje et fungerende sexliv. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2009 #6 Skrevet 23. januar 2009 Selvfølgelig kan du skrive! Leger setter pris på det. Og brevet blir lagt i journalen din, om det er greit for deg. Skriv kort og presist. Du trenger ikke legge ut i det vide og brede, men hold deg til saken. Uff. Så grusomt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå