gravid86 Skrevet 23. januar 2009 #1 Skrevet 23. januar 2009 Jeg er inne i uke 14, og magen vokser fremdeles ikke...synes d tar så lang tid jeg.
Minesmå:)+en til! Skrevet 23. januar 2009 #2 Skrevet 23. januar 2009 Fikk ikke synlig mage før i uke 16 ca... annengangs. er 22 uker nå og nå viser det veldig godt. Når den kommer så kommer den og!!
vaskedama+♂ 09 og 11 Skrevet 23. januar 2009 #3 Skrevet 23. januar 2009 jepp, henger meg på den derre tar så lang tid!! Føler av og til at jeg har innbilt meg det hele, he he. Symptomene har kommet fordi jeg tror jeg er gravid! :-) Er straks i uke 15 straks, prøver å kjenne om det skjer noe under magefettet, men er ikke så lett å si! Noen slanke mennesker i uke 15 som har mage?
gravid86 Skrevet 23. januar 2009 Forfatter #4 Skrevet 23. januar 2009 ja slik tenker jeg også. tenk om jeg bare har innbilt meg hele greia. men samtidig litt rart at mensen har vært borte så lenge også:-) hehe. eneste symptomet som finnes er at jeg er trøtt og vonde pupper. og ikke minst luft i magen om kvelden. flat om morran. har du vært på UL eller hørt hjertelyd?
Gjest Sauen venter jente nummer 2 =) Skrevet 23. januar 2009 #5 Skrevet 23. januar 2009 Jeg er gravid med nummer 2, og her kom magen plutselig i forrige uke (uke 20). Det var helt sjukt, på et par dager vokste den noe kollosalt, og samtidig begynte jeg å kjenne masse liv, kjenne liv utenpå og SE at babyen sparker... Hehe, det kom litt brått på...=P
rima Skrevet 23. januar 2009 #6 Skrevet 23. januar 2009 Jeg er i uke 17 med min nummer to nå og har selv merket magen i et par uker nå. Andre har såvidt begynt å se at det er en antydning der da. Så hos noen kommer den tidlig og hos noen kommer den seint. Har naturlig nok større magen på ettermiddag og kveld, så da synes den godt. Om et par uker buler det nok her. Som de over her sier, plutselig kommer´n!!!
mamo82 *2 jenter* Skrevet 23. januar 2009 #7 Skrevet 23. januar 2009 Jeg er 17 uker å mandag, og har enda ikke fått noe mage å snakke om. ser bare litt lubben ut over magen(er slank i utgangspunktet). Gleder meg til å få gravidmage!
første lykke Skrevet 23. januar 2009 #8 Skrevet 23. januar 2009 er også 17 uker.. har fått en liten kul, men mest på kvelden.. tidlig på morgenen er den ganske liten.. men det stikker og styrer på inni der, så den vokser nok bare mer og mer nå.. kjenner også liv hver dag nå..kjempekoselig
morsomjente Skrevet 23. januar 2009 #9 Skrevet 23. januar 2009 hei jeg har ikke fått mage enda....like flat (veldig tynn fra før) har begynt på min 14.uke....og 2.gangs fødende i tillegg...jeg var rundt 24.uker siste gang, det begynte å syns liksom... -trodde magen ville komme fortere denne gangen men ser ikke sånn ut forløpet....jeg har bakovervendt livmor, da bærer man barnet mer inn i "ryggen" på en måte !! Skjønner at du gleder deg, men vet du hvad, siste gang hoppet jeg rett i buksene mine og magen var helt flat rett etter fødselen, så bare se på dette som en fordel....magen kommer nok, selvom vi kan være litt utålmodige haha... masse lykke til videre...
vaskedama+♂ 09 og 11 Skrevet 24. januar 2009 #10 Skrevet 24. januar 2009 heisann! Vet at det er liv der inne ihvertfall uke 10, var på ul lille julaften.. Der lå en liten frosk og sprellet som bare det, var 3 cm fra hode til rompe. Men har fremdeles ikke kommet noe ut da! :-) Veldig oppblåst på kvelden, venninner snakker om at NÅ kan de se det! Men har jo litt valker da, merker ikke så mye til den under det..
2009baby!!!! Skrevet 24. januar 2009 #11 Skrevet 24. januar 2009 Jeg er snart 26 uker på vei - og faktisk: det er INGEN som ikke vet på forhånd at jeg er gravid som har kommentert det enda, tror faktisk ikke det syns så innmari godt om jeg ikke har tettsittende klær. Har litt mage altså, og det syns godt med trange klær eller uten, men venter enda på den "skikkelige gravidmagen" :-) Men det gjør jo ingenting! Man blir stor tidsnok uansett tipper jeg.
gravid86 Skrevet 25. januar 2009 Forfatter #12 Skrevet 25. januar 2009 ja da kan jeg nok bare slappe av :-) hehe Den kommer vel tidsnok da. godt å høre:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå