Gå til innhold

se hit litt dere matjenter... !!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

lest flere ganger noe om å lage "lasagne" med kjøttdeig og potetstappe..

 

er det godt???

 

og hvordan egentli

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hørtes jo mer ut som moussake, det er jo med poteter eller aubergine.

Skrevet

lest d flere ganger, at man tar kjøttdeig(saus),så potetmos,så kjøtt igjen osv osv. avslutte m kjøtt og ost på toppen.........

Skrevet

Hmm, det var en ny vri for meg, jeg bruker hjemmelaget ostesaus i steden for potetmos i hvertfall, legger det lag på lag sammen med pastaplatene.

Skrevet

Det høres litt ut som det vi kaller hyrdepai her hjemme. Vi lager det med karbonadedeig som jeg steker sammen med løk, paprika og krydder. Så Har jeg det i en ildfast form, tømmer over en boks hermetiske tomater, litt mais, og så legger jeg potetmos på toppen, med ost på.

 

Det er veldig populært her i huset ihvertfall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...