Miss Dynamite Skrevet 23. januar 2009 #1 Skrevet 23. januar 2009 lest flere ganger noe om å lage "lasagne" med kjøttdeig og potetstappe.. er det godt??? og hvordan egentli
OsloMor Skrevet 23. januar 2009 #2 Skrevet 23. januar 2009 Hørtes jo mer ut som moussake, det er jo med poteter eller aubergine.
Miss Dynamite Skrevet 23. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 23. januar 2009 lest d flere ganger, at man tar kjøttdeig(saus),så potetmos,så kjøtt igjen osv osv. avslutte m kjøtt og ost på toppen.........
Mayken Skrevet 23. januar 2009 #4 Skrevet 23. januar 2009 Hmm, det var en ny vri for meg, jeg bruker hjemmelaget ostesaus i steden for potetmos i hvertfall, legger det lag på lag sammen med pastaplatene.
Himmel og hav Skrevet 23. januar 2009 #5 Skrevet 23. januar 2009 Det høres litt ut som det vi kaller hyrdepai her hjemme. Vi lager det med karbonadedeig som jeg steker sammen med løk, paprika og krydder. Så Har jeg det i en ildfast form, tømmer over en boks hermetiske tomater, litt mais, og så legger jeg potetmos på toppen, med ost på. Det er veldig populært her i huset ihvertfall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå