Gå til innhold

Planer for i kveld?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og ungene er hjemme gubben sal jobbe frem til ti, tenker å lage litt gd mat til junior og meg, min er for liten. Så skal de i seng til vanelg tid også skal jeg kulen foran tv med et gass vin.

Er det noe spennende på tv i kveld.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg skal sitte alene som vanlig, gjøre litt småting på dataen osv. gutta legger jo seg i halv 8 tiden. Ganske lei av å sitte alene kveld etter kveld,men d har blitt en vane. Mulig sambo ringer i løpet av kvelden da.

Skrevet

Jeg har satt en pizzadeig, så skal vi kose oss med hjemmelaget pizza i ettermiddag. Sønnen er vell i seng til 20 tenker jeg.. Gubben og meg selv komme vell til å sløve foran tv'n.

Skrevet

I dag skal vi feire bursdagen til sambo - det er bare det at sambo ikke vet det. Han tror jeg skal på jobb i morgen og at vi ikke skal gjøre noe spesielt i kveld, men sannheten er at jeg har fri hele helgen.. og om ca to timer kommer min søster+mann og deres datter som er like gammel som vår lille, på overraskelsesbesøk fra andre kanten av landet. Sambo og mannen til min søster er veldig gode venner, så sambo kommer til å bli kjempeglad! De skal bo her hele helgen. Jeg har handlet inn sambos favorittmat - pølser (jeg vet; bedrøvelig - men det er det beste sambo vet) og øl og vin + at jeg har bakt marsipankake og ellers kjøpt masse godis. Sambo får et tv-spill han ønsker seg av meg, så han og svoger skal få spille, drikke øl og kose seg til langt på natt mens meg og søster sladrer over et glass vin. Gleder meg sånn til å se ansiktet til sambo når de står på døren!! :))

Skrevet

Hadde veldig lyst på Zahid Ali stand up show i kveld, men dessverre ingen barnevakt, så her blir nok kvelden rolig og stille foran tv`n ;)

Skrevet

JA!! Vi skal ut å spise thaimat og på kino for å se den franske filmen Klassen:-0!

LENGE siden vi har vært ute, og vi skal på den nye kinoen Ringen, GLEDER MEG!

Skrevet

Skal kose oss med taco i kveld, prinsessa elsker taco :)

Jeg skal og småsuldre litt i heimen, rydde litt og sånn, vi får en bursdaggaveleverings-visitt av tanta og onkelen te prinsessa i morgen(et vennepar av gubben og meg som er betatt i prinsessa vår og "adoptert" henne som sin "niese") :)

Prinsessa er vel i seng rundt 19.30 - 20 tiden, og så kommer gubben og jeg til å kose oss i sofaen med kule serier og kanskje en god film :)

Ja, og så strikker jeg samtidig som vi ser på tv-en :)

Jeg strikker på en stjernehals nå, og neste prosjekt er en hel babydress til kusina min sin baby :)

Må ha noe å strikke på eller hekle på mens jeg ser tv...må bare :)

Skrevet

Jeg skal gjøre det jeg gjør hver kveld... Sitte alene å se på TV.

Hmm, det hørtes veldig ensomt ut, men jeg koser meg i eget selskap. Kan jo alltids ringe etter ei venninde hvis det blir kjedelig.

Kos dere i kveld, alle sammen og god helg :-)

Skrevet

Lage god mat.

Tenne stearinlys, se på noe på tv'n og bare slappe heeeeelt av! :)

Skrevet

Venter på at maten til junior skal bli kald slik at vi kan spise middag..

Mannen har dratt for å ordne div ting..

Jeg sitter og lurer på om det blir bursdagfeiring for meg idag eller i morra..

Hvis det ikke blir idag, så skal vi nok bare slappe av og kose oss i kveld =)

Skrevet

Jeg skal på besøk til ei venninne i kveld og sambo skal på kino med to kompiser. Litt deilig å komme seg ut :)

Skrevet

når mannen min kommer hjem etter at ungene er lagt skal jeg ta to postafen og legge meg!!

Skrevet

I dag blir det stille og rolig gitt.. Har akkurat spist kinamat, og mannen er ute å ta storhandelen. Det inkl. idag potetgull, sjokolade og Se og Hør:)

Må kose oss litt:)

Lille ligger med lungebetennelse, så vi skal egentlig ta det rolig og være inne hele helga. Bare et lite bolle-besøk på søndag:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...