Thea:) Skrevet 23. januar 2009 #1 Skrevet 23. januar 2009 Jeg må legge på meg 10 kg, er altfor tynn, selvom jeg spiser helt vanlig. Spiser nå 2 skiver til frokost, en baguett eller lignende,frukt og en sjokolade til lunch, en porsjon middag, 2 skiver til kvelds. Dette spiser jeg til vanlig, men kiloene renner av.... Syns dere jeg spiser for lite?
Gjest Skrevet 23. januar 2009 #2 Skrevet 23. januar 2009 Hvis du skal legge på seg bør du spise sundt, men litt større posjoner og oftere. Ikke sjokolage og "feite middager" ;-) Anbefaler grovt brød, godt magert pålegg, frukt, grønnskaper,kylling, svinekjøtt, mye fet fisk..et egg eller to hver dag, få i deg nok proteiner og begynn å tren styrketrening, da får du mer muskelmasse og blir i god form. Spørs aktivitets nivået ditt, noen legger ikke på seg lett, selv slitt med vekta på den måten, trening var det som skulle til her. Nå har jeg "vokst av meg" problemet etter 3 svangerskap og vil helst bli kvitt 5 kg...vi jenter blir vel aldri helt fornøyd, er det ikke det ene så er det det andre ;-)
Himmel og hav Skrevet 23. januar 2009 #3 Skrevet 23. januar 2009 Jeg kjenner et par stykker som strever med å legge på seg. De spiser "vanlig" mat, men legger alltid på smør/margarin på skiver, har fløte i sausen, og når de lager salat så har de i masse sånne gode ting som ligger i olje (oliven, fylte minipaprika, fetaost osv). Avokado er fint å ha i salaten, den er det mye godt fett i. Også sier jeg som hun over: få i deg mye proteiner, og tren med vekter. Musker veier mye, og er en sunn vektøkning. Jeg synes kanskje det ser ut som du spiser litt lite, også. hva med å legge inn et mellommåltid eller to? En yoghurt, eller en avokado med salt og pepper el.
Thea:) Skrevet 23. januar 2009 Forfatter #4 Skrevet 23. januar 2009 ok, får prøve å legge inn litt ekstra mat...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå