♥ Mrs.B-07+09♥Fødeklar =) Skrevet 23. januar 2009 #1 Skrevet 23. januar 2009 jeg bruker babycomp og har etter el selvfølgelig hatt relativt stabil høy temperatur. nå er det 3 dager til ikm og i morres gikk temperaturen min ned fra 36.47 til 36.17. er alt håp ute nå siden temperaturen har gått ned eller er det fortsatt en minimal sjangse for at jeg kan være gravid ?likevel...har så mange symptomer og trodde virkelig det hadde klaffet denne mnd... håper noen kan svare =9
EnJente_m_2Jenter Skrevet 23. januar 2009 #2 Skrevet 23. januar 2009 Håpet er ALDRI ute før mensen er der, et fall kan skje, det har skjedd meg også det, den mnd jeg ble gravid hoppet også tempen et par ganger, men alikevel fortsatte den stabilt oppover. Min temp pleier iallefall ikke å falle før dagen før mensen, de gangene den har gjort det 3 dager før ikm har det ikke betydd noe, men dagen før ikm pleier den det hos meg.
♥ Mrs.B-07+09♥Fødeklar =) Skrevet 23. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 23. januar 2009 tusen takk for svar =)=)=) godt å høre at håpet ikke er ute som du sier så har jo ikke tr ankommet, så krysser fingrene for at temperaturen stiger igjen i morgen.,,,
EnJente_m_2Jenter Skrevet 23. januar 2009 #4 Skrevet 23. januar 2009 Nemlig Min temp var en jojo forrige mnd, jeg sliter derimot denne mnd. Om du har lyst å gi meg ditt råd kan du jo lese tråden min lengre ned her, heter "kjære tempere...." noe. Hadde satt pris på det Må få høre hvordan det går med deg da !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå