Gjest Skrevet 23. januar 2009 #1 Skrevet 23. januar 2009 Prøver å se for meg vogn-behovet om et halvt års tid ... da er største 2 år og minste 6 mnd. Vil vi da trenge to skikkelige sovevogner eller er eldste så stor at han trolig er ferdig med dagsovingen? Skal kjøpe vogn og har lyst på en trehjuling hvor sportsvogndelen ikke ser ut som den beste sovevogna, men perfekt som tur-trille på sommerstid. Men lurer på om jeg bør være fornuftig og kjøpe ei kombivogn til, så vi har to skikkelige sportsvogner til soving når minste er ferdig med bag. Beklager mye vogn-mas fra meg for tida ;-)
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 23. januar 2009 #2 Skrevet 23. januar 2009 Mi slutta da hun var 2 år og 9mnd. Sov da i senga hjemme og i vogna i bhg (fordi de ikke hadde noe skikkelig inne-sove-tilbud). Da gikk de over til "hvilestund" i bhg, hvor barna slappet av på madrasser mens de hørte lydbok, men sov ikke.
Gjest Skrevet 23. januar 2009 #3 Skrevet 23. januar 2009 Søren og :-( Da kan det jo se ut som jeg vil trenge to sovevogner, og ei vogn som ikke kan løfte opp fotbrettet er vel ikke ideell for soving ...
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 23. januar 2009 #4 Skrevet 23. januar 2009 Det varierer jo veldig da, så litt vanskelig å forutsi. Noen er jo ferdige omtrent før de har fylt året, selv om det er litt ekstremt, hehe.
Zaratustra Skrevet 23. januar 2009 #6 Skrevet 23. januar 2009 Minstejenta (22 mnd) sover i trehjuling og det går veldig greit. Super vogn med store hjul som kommer fram overalt sommer som vinter.
2SmåTroll Skrevet 23. januar 2009 #7 Skrevet 23. januar 2009 Her slutta tulla og sove på dagen da ho var litt over 3 år.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå