Gå til innhold

Positivt overasket

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter mye mas fra min mann om at han ville ha med en ekstra person i sengen så skjedde det til slutt :) Det blei i fylla, hadde ikke turt det uten hehe. Vi inviterte ei jente jeg kjenner over, jeg hadde på følelsen at hun var ei jente som kunne tørre dette mer enn meg. Så etter endel meldinger frem og tilbake så ble vi enige. Men nok om det, vi satt der og drakk til vi var lettere beruset og satte i gang.

Trenger vel ikke gå inn i detaljer heller :) Men jeg ble iallfall positivt overasket må jeg absolutt si. Har sett her på forumet at endel hadde prøvd dette så var litt redd for at det skulle bli en flause. Men dette er absolutt noe jeg vil prøve igjen. Var så betryggende at mannen min var der, jeg hadde aldri turt å være henne lixom, hun ekstra :) Men iallfall dette var en kjempe opplevelse som jeg nok får mersmak på :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

enig!! av og til kan man trenge en liten "oppkvikker" i sexlivet:-) jeg skrev om "min deilige helg" i et annet innlegg her, og jeg må si at jeg har tenkt på den opplevelsen hver dag denne uka...

Skrevet

Jeg er hetero altså! ;) men var med på mannen på reunion party med klassen hans og ja for å oppsummere så ble hun ene som han hadde god kontakt med fra den tiden med oss hjem på nachspiel. Der ble vi fylle og gode og jeg og typen koste oss litt og hun lurte på om vi trengte hjelp hehe :) Vi sa ja og det endte med at jeg aldri har opplevd noe bedre enn den kvelden. Typen har ikke nevnt så mye om det siden men håper han likte det like mye som meg og jeg håper vi kan gjenta det ganske så hurtig :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...