Gå til innhold

heisann alle jentene =)


Anbefalte innlegg

Skrevet

endelig kan jeg lure litt her inne...

fikk 2 streker på testen i dag...lykke <3

ventet og ventet på mensen som aldri kom...siste var 22. november- men bare negative tester- helt til i dag =)) Hadde masse slim og vodt i magen mellom 5-8.1, så kan tenke meg at det er da det er skjedd...siden testene før har vært negative....

noen som har opplevd det samme - at testene ikke slår ut- eller er det det jeg tror - at el hoppet over 1 mnd...?? Ideer ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

heisann:) velkommen inn hit! har du en liten en under 1 år? syns jeg kjenner nicket ditt fra dib.. eller en unge fra 06? jeg hadde sist mens 27 nov og ventet på tante rød 25 des. tod test en uke etterpå som var negativ. trodde det var pga amminga at mensen ikke kom, så tok det med knusende ro til kvalmen kom. testet positivt på mandagen uka her:)

Skrevet

kanskje svare på spørsmålet, hehe:) jeg tror du er litt over 8 uker på vei. tenker det om meg selv ihvertfall

Skrevet

Takk =) nei det er nok noen med sammen nick du har sett da! Mine barn er skolebarn, så dette blir en attpåklatt ja =)) Gleder meg skikkelig: )

ojjj...håper du har rett ..testet du negativt frem til nå eller lot du være å teste?hadde vært supert å vært så langt på vei...men tviler vel litt...tør ikke tro det : )

Skrevet

Hei dere to? hadde dere siste mens 22 nov osv ot testet positiv først nå? jeg hadde siste mens 23.12. og er litt over 4 uker på vei. testet for 2 dgr siden. dere må da være minst 8 uker på vei?? Gratulerer i hvertfall:)

Skrevet

heisann =) og tusen takk. i morgen er det 9 uker siden siste mensen. Men har ikke fått positive tester før nå, derfor tenker jeg at jeg kanskje gikk glipp av en eggløsning- og derfor ikke mensen kom julaften som den skulle....testet senest forrige helg..negativt...så da kan det være at jeg kun er 4 uker på vei...vanskelige greier ja...

Gratulere så mye til deg også =))

Skrevet

ok. ja da får du masse tid til å kose deg:) her blir det travelt med tre veldig tette:) jeg har aldri hoppet over før da. har alltid hatt regelmessig mens. testet ikke imellom nei. har lest flere steder her inne om at de har testet negatvt men likevel vært gravid. håper virkelig ikke at jeg bare er 4 uker, da har jeg så mange uker igjen med kvalme :-o

Skrevet

Nei, ikke lett dette her. Men nå er den endelig positiv :))

Skrevet

ja endelig ble den positiv =)) Lykkerus!!!

Skrevet

Tjorven!:) Vi hadde jo IKM ca likt, såå koselig å se deg her inne!

Skrevet

Gratulerer så mye med spire =)

 

Kan jo være at du tester sent på Hcg, eller at EL har hoppet over 1 mnd - blir jo spennende å se når du får legetime, kanskje det må en UL for å fastslå hvor langt du egentlig har kommet på vei. Hørte av en her inne at hun ikke testet positivt før hun var nesten 11 uker på vei - hun produserte sen Hcg. Lykke til da og velkommen inn hit =)

 

Klems

Skrevet

tuuusen takk =)) Skjønner det enda ikke..at jeg virkelig er gravid...har gått så himla lenge å ventet at mensen skulle komme..og så fikk jeg den flotte graviditets testen =D

hadde vært en drøm om jeg hadde vært såå langt, men belager meg på at 4 uker stemmer...så blir ikke skuffelsen så stor ; )) Men var hun virkelig 11 uker på vei? stemte det med ul ?

klemmer =))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...