Anonym bruker Skrevet 23. januar 2009 #1 Skrevet 23. januar 2009 Min siste mens dag var den 10 jan. Fjernet kobberspiralen den 14.jan. Etter spiralen ble fjernet var jeg litt øm og småblødde litt i et par dager(sikker pga at jeg fikk oppskrapet slimhinne). Hadde også små,småblødninger etter samleie. Uansett,nå har d vært flere dager uten noen blødninger og etter min syklus skal jeg ikke ha menstrasjon før ca 7. februar (bruker å komme på dagen). Har hatt regelmessig samleie (ca hver-annenhver dag) siden jeg sluttet å blø og være øm,og plutselig i dag er d som jeg har fått mensen igjen. Er ikke mye,men d kommer i "doser" som om jeg skulle fått mensen. Også er fargen mye mørkere..Skjønner ingenting... Hva er dette? kan jeg ha fått infeksjon i såret... eller kan d være en effekt av at jeg fjernet kobberspiralen? Vet at mensen kan bli uregelmessig ved at man setter den inn,men visste ikke at den kunne blir d m å ta den ut... Håper på mange svar! Er litt bekymra.... Tusen takk på forhånd!
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2009 #2 Skrevet 23. januar 2009 Kan forresten noen legge d ut på skravle for meg? Mvh Hi
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2009 #3 Skrevet 23. januar 2009 ta deg en tur til legen du..høres ikke helt bra ut det der... Jeg har også tatt ut en kobberspiral en gang...og opplevde ikke det du beskriver...
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2009 #4 Skrevet 23. januar 2009 Er det virkelig ingen som har opplevd d samme? I og m at legekontoret er stengt pga d er fredag,burde jeg kanskje ringe legevakta,eller er dette noe som kan vente? Hi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå