Gå til innhold

Dårlig nytt - godt nytt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjæresten min hadde bursdag i går. Da han kom på jobb begynte de dagen med et møte, hvor de fikk beskjed om at de står i fare for å måtte permitere og evt. avskjedige noen. Herlig nyhet på en fødselsdag! Sambo var den siste som begynte der, og ville også være den første til å gå dersom det gikk på ansinitet. Ufattelig kjedelig å få en sånn beskjed, vi som er helt avhengig av sambos inntekt, og som nyss har kjøpt oss leilighet.... Sambo var skikkelig deppa da han ringte og fortalte det, og jeg fikk helt vondt i magen....

...men så fikk han en mail fra sjefen hvor det sto at han kunne ta det helt med ro mtp. jobben sin, da han var en svært viktig del av selskapet og dets fremtidsplaner!! Snakk om å gå fra sorg til glede - sambo ble super glad, og jeg ble så lettet at jeg gråt en liten tåre! Kjempetrist for dem som må gå, men sambo er altså heldigvis ikke en av dem..!

Måtte bare få det ut - heh...er så sinnsykt lettet!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så herlig at dere ikke ble berørt av nedskjæringen.

Er så utrolig glad jeg har en jobb hvor permitteringer og oppsigelse ikke er aktuelt uansett ... det verste som kan skje er omplassering, men da er jo ikke lønna i fare ;-)

Dere får lage dere noe godt til kvelds og ta en liten feiring for fortsatt sikker inntekt!

Skrevet

Åh, så kult - måten ting dreide på til slutt altså! Og for et kjempekompliment til samboern din også :o) Alltid kjekt å få bekreftelse på at man gjør ting riktig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...