Gjest Dina:-) Skrevet 23. januar 2009 #1 Skrevet 23. januar 2009 Skal begynne på dobbel pergo imorgen. Men er fortsatt i influensa.land. Tror dere det blir kjempekult med hetetokter og influensa på en gang? Hvem av dere tror det kommer til å klikke for meg ? :-D
blirjegsnartmamma Skrevet 23. januar 2009 #2 Skrevet 23. januar 2009 jeg!!! Og om noen dager, ca 1 uke, begynner jeg også på dobbel.. Synd vi ikke kan klikke helt samtidig da Da er jo du ferdig, og forhåpentlig tilbake til normal sinnstilstand, når jeg begynner.
Gjest Dina:-) Skrevet 23. januar 2009 #3 Skrevet 23. januar 2009 Ifølge han jeg er gift med er jeg en real pergobitch helt til EL er over. Han sier at "uffj eg HATER pergo. MÅ du ta pergo? Vi skal jo liksom være gift en stund til da!" haha haha
blirjegsnartmamma Skrevet 23. januar 2009 #4 Skrevet 23. januar 2009 hehe jeg sa til mannen min at jeg håper dette blir siste runde med pergo, for jeg vet at jeg blir et monster med ekstra hormoner.. og i det jeg sa det, så kom jeg på at hvis jeg blir gravid - så blir det LITT ekstra hormoner.. og bare i 9 mnd! haha Han ble litt redd da
Gjest Skrevet 23. januar 2009 #5 Skrevet 23. januar 2009 hihi... uff... ja hva går man vel ikke gjennom for å få den lille håper jeg blir gravid før jeg må begynne på pergo... er alleredehelt kokko
ønsker spire 87 Skrevet 23. januar 2009 #7 Skrevet 23. januar 2009 hehe.. jeg har ikm på søndag.. så vist tr kommer begynner jeg på dobbel pergo kur på tirsdag.. har aldri tatt pergo før så dette blir spennene:D hehe.. typisk min flaks å få ALLE symptomene som er mulig.. hehe
Gjest Skrevet 23. januar 2009 #8 Skrevet 23. januar 2009 er bare i 4. pp... men mentalt inne i den 12 pp.... vi har snakket om det lenge før vi behynte... så var VELDIG klar når vi startet den virkelige prøvinga.... Håper det klaffer for dere snart, så dere slipper pergoen! hang in there
blirjegsnartmamma Skrevet 23. januar 2009 #9 Skrevet 23. januar 2009 lykke til Jeg fikk alle med enkel kur, så blir utrolig spennende med dobbel kur.. Får jeg alle bivirkninger bare i dobbel styrke da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå