slurp Skrevet 23. januar 2009 #1 Skrevet 23. januar 2009 Altså noe ala denne: http://www.ellos.no/DetailPages/DetailPage.aspx?categoryid=35606&productId=203046&SellingFlag=SearchText&SearchBackLink= Vurderer å kjøpe pga -50% rabatt. Synes den i utgangspunktet var litt dyr til å være av de billige variantene. Noen som har prøvd den?
TøffiTrynet☠ Skrevet 23. januar 2009 #2 Skrevet 23. januar 2009 Hei! Kommer ikke inn på linken din. Men når du skriver "overall" mener du da vinter(kjele)dress til barn? I så fall har jeg god erfaring med dem. Har hatt de til begge gutta mine, som går i barnehagen, og de har holdt i massevis! Tørre, varme og behagelige.
slurp Skrevet 23. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 23. januar 2009 Huff den linken funket i stad... Jeg så på en overall som er fleeceforet og vanntett. Sikkert mest for høst.
TøffiTrynet☠ Skrevet 23. januar 2009 #4 Skrevet 23. januar 2009 Som i hel regndress med fleecefor? Det tror jeg kanskje kan bli litt klamt? Men om det derimot er pustende stoff i ytterdressen, så blir det noe annet... Uansett, det er jo opp til deg. Jeg er i hvertfall veldig fornøyd med kvaliteten på ting fra Ellos. Og jeg handler MYE der.
slurp Skrevet 23. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 23. januar 2009 Takk, tror jeg skal prøve en sånn. Hvilke erfaringer har du med str? Er de normale?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå