Gå til innhold

terminen ble flyttet 12 dager!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og jeg kan ikke skjønne hvordan det går an? Da har jeg i så fall testet positivt 3 dager etter at egget festet seg. Er det mulig egentlig?

Er sikker på når jeg hadde el og når vi hadde sex, så den termindatoen er helt på en snurr. Hva gjør jeg?

Babyen kommer jo når han vil uansett, men jeg tenker mest på risikoen ved at de lar meg gå 14 dager over ul-termin, da er jeg sannsynligvis og i verste fall 3-4 uker over! Skrekk!

Noen som vet noe/har noen tanker rundt dette? Veldig takknemlig for svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

Min erfaring med siste mens term og ul sin har bestandig blitt utsatt 3 uker til ei uke. Demotiverende når man tror og gledet seg over at man har kommet så langt. Alle mine tre jenter har kommet veldig nær siste mens term, fiks ferdige, til og med hun første som kom hele tre uker før ul term. Nå venter jeg tvillinger og har igjen fått termin som er langt fra siste mens sin, utsatt fra 9 juni til 23 juni. Så jeg forholder meg til starten av juni selv. Du sier du er sikker på el og når du ble gravid så ha din egen dato du i bakhodet, målingene på ul er jo utifra gjennomsnittet. Skulle du risikere å gå over 3-4 uker blir du jo fulgt opp med ul og vekst på babyen vil jeg tro

Skrevet

"Godt" å høre at andre har opplevd det samme og at det var mens-termin som var nærmest. Får håpe de er flinke til å følge opp, problemet er jo bare at jeg ifølge ul-termin ikke er på overtid selv om jeg tror jeg er en drøy uke over. Får ta en prat med jordmor, kanskje :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...