Ann_ Skrevet 23. januar 2009 #1 Skrevet 23. januar 2009 Hei Jeg er nå blitt gravid med nr 2. Av den grunn lurer jeg på når barna slutter å sitte i vogn. Må finne ut om jeg må kjøpe tvillingvogn eller ikke. Nr 1 vil være 2 år og 9 mnd. Hun sover ikke i vogn i barnahagen og jeg tenkte i utgangspunktet å bruke brett som de står på på vognen til nr 2.
Pappas fultreffer :) Skrevet 23. januar 2009 #2 Skrevet 23. januar 2009 Det må vel være greit med et brett til nr 1 da når hun er nesten 3 år. Sover hun i vogn ellers da? Dessuten så er det vel ikke så mange 3 åringer som har lyst til å sitte i vognen, de vil helst gå selv Slik var min vertfall.
Ann_ Skrevet 23. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 23. januar 2009 Takk for raskt svar. Hun sover bare i vogn hvis vi er ute og går rundt de tider. Har jo reisetrille hvis det skulle være krise men da må man være to selvfølgelig. Vi får se når det nærmere seg.
Pappas fultreffer :) Skrevet 23. januar 2009 #4 Skrevet 23. januar 2009 Ja, det er kanskje lettest å se når tiden kommer hvordan nr 1 går tur da Også er det jo du dom kjenner datteren din best da, så dere får se det an
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå