Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva skal dere spise i dag??

Er så matlei og vet ikke hva jeg skal lage enda...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skal i klubb ikveld og der blir det fiskesuppe og reker på brød med diverse tilbehør :)

Skrevet

I dag har jeg spist havregrøt til middag, skal på senvakt om en time. ;o)

Skrevet

Taco på oss:-) Barna vil ha grandiosa med peperoni da de ikke er så glad i taco..

Skrevet

Jeg synes du kan forsøke tørkede griseører, samt en liten skål med lungemos ved siden av, Neffi, det smaker helt himmelsk!!)))

Skrevet

Skikkelit matlei selv...aner virkelig ikke hva jeg skal finne på i dag...fyser egentlig mest på Blandaball (nesten "komler" med fiske farse og løk i) med bacon, poteter, gulerøtter og ikke minst iskald kefir til...mmm...skikkelig lokal tradisjonsmat, men tror ikke det er fredagskos for ungene, så det får vente til søndag.

Skrevet

Lasagne m/salat & hvitløksbaguetter

Skrevet

Her skal vi kaste i oss litt taco før jeg skal på besøk til ei venninne og sambo skal på kino med en kompis.

Skrevet

fiskeboller i hvit saus med stekt flesk og revet gulrot ved siden av :)

Skrevet

Vi får gjester i dag og skal ha biff med fløtepoteter og grønnsaker:)

Skrevet

her blir det nakkekoteletter, fløtegratinerte poteter, brokkoli og bearnaisesaus til kvelds i dag! :)

Frøkna tenkte jeg å lage fiskepinner med potetmos og brokkoli til, for det elsker hun :)

Skrevet

blir krepsehaler og scampi i curry , med salat og ris til. Skikkelig deilig fredagsmat:)

Forrige fredag ble det tacopizza, digg det også!

Skrevet

Her blir det hjemmelaget pizza til meg og lillegutt - lager den lettvindte varianten med ferdig pizzadeig fra kjøledisken, kjøttdeig, mais og bacon, og masse ost...Så spiser vi restene til lunch imorgen, namnam

Skrevet

Vi skal ha indisk kylling og kikertergryte (rester), raijta, nan og chutney. Gutta og jeg er hjemme alene, og jeg laga en pakke gele med hele bringebær i til kosemat.

Gjest Sauen venter jente nummer 2 =)
Skrevet

Vi skal ha gjester men jeg har enda ikke bestemt hva jeg skal servere. blir vel taco som vanlig...=P har litt lyst å lage tapas, men har ikke tid og har aldri gjort det før.

Skrevet

Laks med potet,gulerot og hollandiesaus (er usikker på skrivemåten der ser jeg,hehe)

I morgen er det helgemat,biffsnadder med fløtepotet og salat. Hehe, "harry nordmenn" - mat,i følge våre franske venner ;)

Skrevet

Italienskgryterett nå bare for å få i mini litt mat og mest sannsynlig taco til kvelds hvis ikke sambo sovner før jeg får maten på bordet, har hatt tidligvakt og skal opp klokka 4 igjen natt stakkar:)

Skrevet

Nettopp spist hjemmelaget pizza....:_)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...