Mini LK Skrevet 23. januar 2009 #1 Skrevet 23. januar 2009 Hvordan ligge baby i bekken og er de festet? Min ligger litt langt oppe og jeg har endel fostervann (det gjør kanskje at han "flyter" littt opp. Kjenner han er lenger nedi enkelte dager og håper han holder seg der snart, er ikke så gøy hvis vannet går når det er slik fatt. Får håpe på rier, som er mest vanlig da.
Bevind *har født*:) Skrevet 23. januar 2009 #2 Skrevet 23. januar 2009 Jeg er 37+1 og babyen ligger med hodet så langt ned som det kommer,og er nesten helt festet. Er 2.gangs fødende:)
Mia77 Skrevet 23. januar 2009 #3 Skrevet 23. januar 2009 Jeg er 3.gangs og ho ligger langt oppe.. Mine to andre fødsler har startet med vannavgang så det er en sjans for at det skjer igjen.. Er 39 uker på søndag.
Gjest Skrevet 23. januar 2009 #4 Skrevet 23. januar 2009 37+1 og 3.gangs: guten er godt festa og står langt nede i bekkenet. Har vore sånn med alle 3. Første fødsel starta med vannavgang og andre med rier...
lchristin-nydelig tulle Skrevet 23. januar 2009 #5 Skrevet 23. januar 2009 jeg er fjerde gangs og hun har ligget lavt hele veien..hun er ikke festet. er i uke 37+2 nå.. men hun ligger klar med hode,har også masse fostervann..og fått beskjed om at jeg må legge meg ned om vannet går... kjiiipt!=)
elikatt -mamma til 4- Skrevet 23. januar 2009 #6 Skrevet 23. januar 2009 Jeg er 37+5 i dag, og babyen ligger høyt oppe enda. Jeg håper hun synker litt ned i bekkenet snart, veldig slitsomt å ha henne rett under ribbena hale tiden! Men det er min 4. unge, så det er jo en viss sjanse for at hun blir liggende slik helt fram til fødsel! Hun må gjerne komme så fort som mulig nå, er sliten og lei! :-)
Mini LK Skrevet 23. januar 2009 Forfatter #7 Skrevet 23. januar 2009 Jeg fikk og beskjed idag om ikke å vandre rundt hvis vannet går men legge meg bak i bilen og bli kjørt til sykehuset. Vil heller være hjemme en stund med rier så krysser fingrene. Kan jo bli veldig bløtt og med mye fostervann
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 23. januar 2009 #8 Skrevet 23. januar 2009 36+2 og hodet ligger ned (når legen kjenner på det er det rett ved hårfestet - vet ikke om det er høyt eller lavt) men fortsatt litt bevegelig. Fødsel startet med rier forrige gang (hodet var til gjengjeld festet fra uke 36) så jeg antar det skjer denne gangen også )
minni09 Skrevet 23. januar 2009 #9 Skrevet 23. januar 2009 37++ 2 gangs hodet festa nå nylig.. med ryggen til høyre. Men i dag har jeg kjent spark både på høyre og venstre side, så har blitt usikker på om babyen har beveget seg litt opp igjen...
FruMamma med nr 2 Skrevet 23. januar 2009 #10 Skrevet 23. januar 2009 Er 37+3. Hun ligger med hodet godt ned i bekkenet, men på ktr på tirsdag var ikke hodet festet...det trenger ikke gjøre det heller. Merker at magen har sunket og det er andeledes med liv...Her også ryggen til høyre med rompa rett opp og føtter på hver side. Kjenner godt fotsparkene, spesielt på venstre side. Innimellom har jeg veldig til nedpress i bekkenet, men det varierer litt fra dag til dag.
elize m/3 prinsesser & 1 prins Skrevet 23. januar 2009 #11 Skrevet 23. januar 2009 Begge mine ligger i hodeleie. Gutten ligger nederst og hodet er festet. Er i uke 37 idag. Ble strippet idag og Blir satt igang neste uke. så xxx fingrene for at noe kan skje i helga, slik at det starter på naturlig vis heller!!
moder3 Skrevet 23. januar 2009 #12 Skrevet 23. januar 2009 Hei! Jeg går nå med nr tre. Min er ikke festet, og jeg er i uke 40 i morgen...
Madde 7 Skrevet 23. januar 2009 #13 Skrevet 23. januar 2009 er i uke 37. 3.gang hun ligger god ned i bkken. like før festet sa jordmor
Mini LK Skrevet 23. januar 2009 Forfatter #14 Skrevet 23. januar 2009 Hodet var nesten festa for ca 10 dager siden men er nå lenger oppe igjen, men det kan jo endre seg raskt.... Er ikke så godt med denne rompa opp under ribbena til tider, bruker dem som fraspark....
morpluss Skrevet 23. januar 2009 #15 Skrevet 23. januar 2009 Er andregangsgravid og i 37. uke. Hodet festet for ca 3 uker siden, nesten utrolig at magen kan være så lav!
Danilken Skrevet 23. januar 2009 #16 Skrevet 23. januar 2009 2 gangs, hodet har vært ned mer eller mindre konstant siden uke 25, men var ikke festet tidligere i uka iallefall. Er uke 38 nå.
baby i januar Skrevet 23. januar 2009 #17 Skrevet 23. januar 2009 Hei(",) Nærmer meg min sjette fødsel, er 39+4. Hodet har vært så godt som festet siden uke 36, til min store glede, da jeg ikke har opplevd det siden førstemann(",) Fikk forklart at det kunne være pga en kombinasjon av at jenten har lite hode og at jeg har et romslig bekken. Jeg har 4 gutter og en jente fra før. Lykke til alle sammen(",)
petiteM's Skrevet 24. januar 2009 #18 Skrevet 24. januar 2009 37+6 og akkurat nå ser det ut som sete/tverrleie..... Er fortsatt bevegelig, så jeg jobber med øvelser som bare rakkeren for å få ham til å snu seg med hodet ned. 1.mann festet seg ikke før fødsel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå