Gå til innhold

Hvor mye betaler man dagmammaen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er vanlig? Månedspris? Dagpris? Timepris?

Vi kommer til å ha litt variable dager.

Annenhver uke må hun være hos dagmamma fra 7-15.

Annenhver uke fra 10-15.

Hva er vanlig pris?

Vi vurderer å spørre en nabo som er hjemme med datteren sin. Da vil hun også trenge søskenvogn. Hvem kjøper? Vi eller dagmammaen? Eller bør vi spleise?

Det er mest sansynlig snakk om å være hos dagmammaen i 2-3 måneder, hvis vi får barnehageplass.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis jeg skulle vært dagmamma ville jeg hatt full pris med de tidene. En får jo ikke gjort noe før kl ti uansett. Je ville tatt kontantstøtten pluss minsteprisen i barnehage som er 2330 eller noe sånt. Pluss mat og bleier om det er aktuelt.Av det ville jeg betalt skatt og du kan trekke fra på skatten selv. Har du svart dahgmamma som ikke betaler skatt kan du ikke gjøre det.

Skrevet

Vi får ikke kontantstøtte. Hun er 9 måneder gammel når hun begynner hos dagmamma.

Hun får mest sansynlig plass i barnehage når hun er stor nok til kontantstøtte.

Skrevet

Jeg ville likevel ikke tatt på meg en sånn jobb for mindre enn fire-femtusen i mnd... binder deg veldig opp. Hva som er vanlig pris varierer nok veldig.

Skrevet

Ok. Takk for svar. :-)

Skrevet

Vår dagmamma tar 200 kr pr dag, uansett hvor mange timer barnet er der. Også tar hun 200 kr i måneden i matpenger, og da får de alt av mat der. Frokost, lunsj og middag. Vi holder bleier selv. Hun har 4 barn inkludert vårt. Hun jobber svart da :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...