Anonym bruker Skrevet 23. januar 2009 #1 Skrevet 23. januar 2009 Hva synes dere om disse navnene? Hvilket foretrekker dere?
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2009 #4 Skrevet 23. januar 2009 Til hundevalpen eller kattungen????????????
Willy Wonka Skrevet 23. januar 2009 #5 Skrevet 23. januar 2009 ingen av de, men til nød Luna. Lana var bare fryktelig.
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2009 #6 Skrevet 23. januar 2009 Ingen av dem, hvorfor ikke Lina? Måte på å gi barna sine rare navn!
Miss Foster Skrevet 23. januar 2009 #7 Skrevet 23. januar 2009 Jeg synes Luna er et nydelig navn, men nå har jeg bodd en del år i Spania så jeg ser på det som ganske så normalt. Det betyr måne ) Lana er også fint, men steiler mer på det da det betyr ull på spansk.
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2009 #8 Skrevet 23. januar 2009 En venninne av meg sin datter heter Lana, jeg synes det er fint. Men nå har visst ungene rundt henne funnet ut at det er kjeeempemorsomt at Lana blir anal baklengs. Så HUN hater det.
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2009 #10 Skrevet 23. januar 2009 Takk for tilbakemeldinger! Hva er det dere ikke liker med disse navnene?
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2009 #12 Skrevet 23. januar 2009 Lana er kjæresten til supermann i smallville - og dessuten anal baklengs. Luna betyr måne og jeg ser bare for meg en halvgammel enslig dame i flagrende gevanter, med masse bustete hår, briller på skeive og i det hele tatt litt forvirret......
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2009 #14 Skrevet 23. januar 2009 LUNA er da mat som selges på shell. Ikke ett navn på ett barn. hvorfor skal folk på død og liv ha navn som ikke ligner grisen?
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2009 #15 Skrevet 23. januar 2009 skal de være en luna med kylling, lizzm....
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2009 #16 Skrevet 23. januar 2009 GRUSOMME NAVN!!!.....DUGER TIL DYRENAVN
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2009 #17 Skrevet 23. januar 2009 Luna til nød, det betyr måne og er litt fint pga det. Lana høres ut som en pornoskuspiller, at det blir Anal baklengs gjør heller ikke saken bedre.
Himmel og hav Skrevet 23. januar 2009 #18 Skrevet 23. januar 2009 Luna er vakkert, synes jeg. Lana blir litt "såpeserie"...
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2009 #21 Skrevet 23. januar 2009 Luna er fint! Betydningen er nydelig og det er jo en forlengelse i internasjonaliseringen. Er jo mer og mer populært med internasjonale navn nå! Kult synes jeg!
bibbedi bobbedi boo Skrevet 23. januar 2009 #22 Skrevet 23. januar 2009 luna er fint det er da ikke et så uvanlig navn heller men lana er anal baklengs, og uansett ikke noe fint synes jeg
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2009 #23 Skrevet 23. januar 2009 håper det er navn til hunden din du ska finne, og ikke en datter..
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2009 #24 Skrevet 23. januar 2009 la luna = månen lana = ull ikke navn noen av dem...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå