Gå til innhold

Luna eller Lana?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva synes dere om disse navnene? Hvilket foretrekker dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen av dem, stakkars barn...

Skrevet

Til hundevalpen eller kattungen????????????

Skrevet

ingen av de, men til nød Luna.

 

Lana var bare fryktelig.

Skrevet

Ingen av dem, hvorfor ikke Lina? Måte på å gi barna sine rare navn!

Skrevet

Jeg synes Luna er et nydelig navn, men nå har jeg bodd en del år i Spania så jeg ser på det som ganske så normalt. Det betyr måne :o)

 

Lana er også fint, men steiler mer på det da det betyr ull på spansk.

Skrevet

En venninne av meg sin datter heter Lana, jeg synes det er fint. Men nå har visst ungene rundt henne funnet ut at det er kjeeempemorsomt at Lana blir anal baklengs. Så HUN hater det.

Skrevet

Takk for tilbakemeldinger! Hva er det dere ikke liker med disse navnene?

Skrevet

Lana er kjæresten til supermann i smallville - og dessuten anal baklengs. Luna betyr måne og jeg ser bare for meg en halvgammel enslig dame i flagrende gevanter, med masse bustete hår, briller på skeive og i det hele tatt litt forvirret......

Skrevet

grøss og gru!! lina er fint!

Skrevet

LUNA er da mat som selges på shell. Ikke ett navn på ett barn. hvorfor skal folk på død og liv ha navn som ikke ligner grisen?

Skrevet

skal de være en luna med kylling, lizzm....

Skrevet

GRUSOMME NAVN!!!.....DUGER TIL DYRENAVN

Skrevet

Luna til nød, det betyr måne og er litt fint pga det.

Lana høres ut som en pornoskuspiller, at det blir Anal baklengs gjør heller ikke saken bedre.

Skrevet

Luna er vakkert, synes jeg. Lana blir litt "såpeserie"...

Skrevet

Luna :)

Skrevet

Noen flere som vil kommentere?

Skrevet

Luna er fint! Betydningen er nydelig og det er jo en forlengelse i internasjonaliseringen. Er jo mer og mer populært med internasjonale navn nå! Kult synes jeg!

Skrevet

luna er fint det :) er da ikke et så uvanlig navn heller :)

men lana er anal baklengs, og uansett ikke noe fint synes jeg :)

Skrevet

håper det er navn til hunden din du ska finne, og ikke en datter..

Skrevet

la luna = månen

lana = ull

 

ikke navn noen av dem...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...