Anonym bruker Skrevet 23. januar 2009 #1 Skrevet 23. januar 2009 Har ikke feber, og er ellers i god form,men lei av min såre hals.. Kan man etter så lang tid, se om en pencillinkur kan virke, selv om det ikke er bakterie.. Tror ikke det er det, siden ikke andre symptom... Noen med erfaring..........
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2009 #2 Skrevet 23. januar 2009 Er du allergisk? Allergi kan gi utslag i halskatarr og man kan gå rundt med kronisk vondt i halsen hvis man er i nærheten av det man reagerer på. Det kan også være at allergitester ikke slår ut, men at man likevel er allergisk overfor noe eller at du ikke reagerer på komponenter hver for seg, men at de samlet gir utslag. Man kan da ha vondt i halsen uten andre symptomer. Ville hørt med legen min om dette, kanskje de kan finne ut av dette (selv om de ikke alltid gjør det)
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2009 #3 Skrevet 23. januar 2009 Ok. Takk for svar. Bør kanskje sjekke det ut,ja...
bibbedi bobbedi boo Skrevet 23. januar 2009 #4 Skrevet 23. januar 2009 jeg sliter mye med halsen, og når jeg er gravid er det kronisk. virker som at kroppen reagerer på at jeg er gravid rett og slett. og det er fryktelig slitsomt og energikrevende å ha sår hals/halsbetennelse! jeg skulle få mine mandler fjernet i februar, men så var testen positiv i januar da, så den operasjonen blir utsatt til etter fødselen jeg har også groper i mine mandler der maten samler seg og råtner og gir infeksjoner. spiser du meierismør er det bakteriehemmende så veldig greit å bruke det. sukker og karbohydrater gjør også infeksjonen værre. så det å kutte litt ned på poteter og brød og heller erstatte det med grønnsaker (det er karbohydrater i grønnsaker)
bibbedi bobbedi boo Skrevet 23. januar 2009 #5 Skrevet 23. januar 2009 (når jeg trykker på enter så lagres det arg :/) men det jeg skulle avsutte med at bakteriene i youghurt spiser opp sukker og slikt og hjelper mye mot infeksjoner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå