Gå til innhold

Lofoten eller italia?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi vurderer å dra en langweekend til lofoten med barna våre på 5 og 2 år. Det koster oss 10 000 bare i fly og leiebil, vi bor gratis. Vi synes det er veldig mye penger, men har jo hørt at Lofoten er veldig fint. Samtidig ville vi gjerne dra til italia til sommeren, og fly tur retur for alle kommer på rundt 10 000. Hva ville dere gjort - Lofoten i mai eller italia i sommerferien?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe for meg hadde ikke valget vært særlig vannskelig. Jeg hadde garantert valg Italia, men det er fordi jeg elsker sol og sommer da:) Og har sinnsykt lyst til å dra til Italia:)

Skrevet

Jeg elsker Italie, og har reist der mye. Samtidig er Lofoten svært høyt på min liste, og personlig hadde jeg nok valgt lofoten.

Skrevet

Lofoten:) Men da om dere ikke trenger garanti for sol og varme,for d har dere ikke der!

Hvor i Lofoten tenker dere?

Skrevet

Tror jeg hadde valgt Lofoten. Alene ville jeg nok reist til Italia, men ser for meg at det hadde blitt mye stress for to små barn? Lofoten er uansett kjempenydelig da!

Skrevet

Hadde absolutt valgt Italia. Vi er i Italia min. en gang per år og både barn og voksna i denne familen koser oss vewldig der. Italia er et veldig koselig og bra land å dra til når man har barn.

Men jeg hadde aldri reist med charter

Skrevet

Haha, Italia uten tvil. Men det er fordi jeg bor i Lofoten. Det er sinnsykt dyrt å komme seg hit.

Skrevet

Italia er mitt andre hjemland. Så jeg hadde sterkt vurdert det. Men det kommer helt an på hvor i Italia det er snakk om. Det kan være veldig varmt der på sommeren.

Lofoten har jeg aldri vært. Men hørt mye fint om naturen der oppe.

Så et vanskelig valg.

Skrevet

Jeg vill ha valgt Italia

Skrevet

Hmm..jeg hadde nok valgt Lofoten, men det er fordi jeg aldri har vært der før. Italia har jeg vært ett par ganger og det er jo flott. Men Lofoten hadde jeg altså valgt...synes desuten det høres kulere ut å si at man skal til Lofoten på ferie enn til Italia..;-)

Skrevet

Jeg hadde reist til Lofoten tror jeg. Jeg synes ikke så veldig om Italia, men jeg har aldri vært i Lofoten og har veldig lyst til å reise dit!

Skrevet

Jeg eeeelsker Italia! Hvor hadde dere tenkt dere? Vi har ett en leilighet rett ved kaia i Svolvær, er helt fantastisk der også! Men ville kanskje gjort det neste år? Da er den minste stor nok til å være med på opplevelsene med fisking osv?

Skrevet

Jeg eeeelsker Italia! Hvor hadde dere tenkt dere? Vi har ett en leilighet rett ved kaia i Svolvær, er helt fantastisk der også! Men ville kanskje gjort det neste år? Da er den minste stor nok til å være med på opplevelsene med fisking osv?

Skrevet

det var et lett valg for meg ITALIA der er det kjempe fint :))

har aldri vært i Lofoten, men skal kanskje kjøre innom der til sommern på vei opp til Narvik...det er mannen min som vil dit, jeg har ikke særlig lyst, men får da gi meg :))

Skrevet

Dilemma! Jeg har aldri feriert mye i Norge pga prisene, men har saa lyst! Ungene ville kanskje hatt det mer moro i Lofoten?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...