solstråle - 83 Skrevet 23. januar 2009 #1 Skrevet 23. januar 2009 Heisann Tenkte eg skulle komme med eit lite tips. Min spire satt denne pp-en da eg brukte Damiana og Wild yam. Er no 5+4. Ellers vile eg strø masse babystøv til alle sammen og håper eg snart treff dere i 1.trimester.
*Bambi + spire* Skrevet 23. januar 2009 #2 Skrevet 23. januar 2009 Takk:) Hvor for man tak i wild yam?
Prosjekt_baby84 Skrevet 23. januar 2009 #3 Skrevet 23. januar 2009 Hei. Gratulerer:) Tips slukes rått veit du. Hva er Damiana, og hvor får man tak i det? Når tas det og hvor lenge? Hvor ofte og hvor lenge, samt når i syklusen tok du wild yam? Å, du lurer på om jeg er desperat? Stemmer nok det:) hehehe...
Gjest Skrevet 23. januar 2009 #4 Skrevet 23. januar 2009 jeg har også brukt damiana og wild yam denne mnd... venter på IKM tror litt at det har klaffet.... Damiana (står på boksen at det er middel mot lett nedtrykthet) Tok dosen som stod på boksen, hverdag fra tr første dag til positiv el.test. så sluttet jeg... tok ingenting frem til 3 dager etter el. Da begynte jeg på wild Yam. Tok så wildyam i 1 uke før jeg sluttet... Wild yam skal ikke tas om man er gravid, derfor den bare skulle tas i 1 uke.... fås kjøpt på helsekost.
solstråle - 83 Skrevet 23. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 23. januar 2009 Hei Eg kjøpte begge på http://www.urtesenteret.no/. Damiana tok eg 2 morgen og 2 kveld fra 1. mensen dag til positiv EL-test. Så venta eg ca 3 dagar (til eg va sikker på at EL var over). Da begynte eg på Wild yam. Tok full dose morgen og kveld., dvs 3 morgen og 3 kveld (dette vil variere frå type til type) og sluttet den dagen eg fekk positiv graviditetstest. Denne fekk eg 2 dager før IKM.
Gjest Skrevet 23. januar 2009 #6 Skrevet 23. januar 2009 så spennende!! Har hørt om flere de har klaffet med på disse tablettene.... så krysser fingre og tær nå... gratulerer med garviditeten!
solstråle - 83 Skrevet 23. januar 2009 Forfatter #7 Skrevet 23. januar 2009 Hei Adine_håper Tusen takk Krysser fingrene for at det klaffer for deg og denne månden Hadde hørt litt om Wild yam og søkte på det og fant denne linken: http://forum.snartgravid.com/showthread.php?t=85147 Blei heilt hekta av å lese. Så mange som det hadde klaffet for (fordi om det ikkje gjekk for alle). Så då var det rett på urtesenteret å bestille. Den støste forskjellen kunne eg merke med Damiana. Kunne strekke EL-slimet mykje lenger.
solstråle - 83 Skrevet 23. januar 2009 Forfatter #8 Skrevet 23. januar 2009 Hei igjen Adine_håper Ein ting til. Når har du IKM? Du må fortelle korleis det går....
Prosjekt_baby84 Skrevet 23. januar 2009 #9 Skrevet 23. januar 2009 Jeg skal på helsekosten etterpå, for å si det sånn. Fikk mens for to dager siden, men det har vel ikke noe å si om jeg ikke fikk startet fra 1. mensdag?
solstråle - 83 Skrevet 23. januar 2009 Forfatter #10 Skrevet 23. januar 2009 Hei Ønskedrøm Trur ikkje det skulle ha noko å si. Det er snakk om 2 dagar.
Prosjekt_baby84 Skrevet 23. januar 2009 #11 Skrevet 23. januar 2009 Jada, det går sikkert bra. Krysser fingrene for at dette funker for meg også
Gjest Skrevet 23. januar 2009 #12 Skrevet 23. januar 2009 hei Ja i følge vanlig syklus skulle jeg hatt ikm i går... men ingen tr... men siden den ble litt forskjøvet sist pp tror jeg ikm er lørdag/søndag denne uka.... har kjøpt meg digital cb nå... så tester til søndag igjen hvis tr holder seg vekk
solstråle - 83 Skrevet 23. januar 2009 Forfatter #13 Skrevet 23. januar 2009 Klarer du å holde deg så lenge? Blir skikkelig imponert. Eg va så utolmodig denne gangen. Men klarte å holda meg til 2 dager før IKM
Gjest Skrevet 23. januar 2009 #14 Skrevet 23. januar 2009 har jo allerede testa neg med billigtester, så jeg tror jeg klarer å vente litt... er egentlig veldig utolmodig jeg også... men om hcg nivået mitt bruker tid på å komme opp, så er det dumt å sløse en test til i morgen bare for å stille min nysgjerrighet... håper så veldig
solstråle - 83 Skrevet 23. januar 2009 Forfatter #15 Skrevet 23. januar 2009 Krysser fingrene og sender masse babystøv..... Håper å treffe deg inne på 1.trimester
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå