Anonym bruker Skrevet 23. januar 2009 #1 Skrevet 23. januar 2009 Har akkurat lastet det ned nå..,men hvordan gjør jeg det slik att jeg får lastet ned sanger? Koster det penger og laste ned en sang også?
StrøkenFrøken Skrevet 23. januar 2009 #2 Skrevet 23. januar 2009 Jepp, du kan KJØPE musikk i itunes store.. Jeg bruker itunes kun til avspilling, laster ned i limewire:)
Mom2Two Skrevet 23. januar 2009 #3 Skrevet 23. januar 2009 Det er ulovlig å laste ned med limewire. Det koster 8 kr per sang i iTunes store. Topp kvalitet og lovlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå