Gå til innhold

Deppa.....driver og søker jobber...


Anbefalte innlegg

Skrevet

...og ikke blitt innkalt til intervju på noen av dem... Det er ikke flust av jobber her omkring, enda jeg har utvidet pendler-området jeg kan gå med på. Har bare funnet tre aktuelle jobber, den ene kom jeg ikke til intervju på en gang, den andre var jeg uaktuell på fordi jeg hadde lang oppsigelsestid, og den tredje er ikke søknadsfristen gått ut på enda, så den vet jeg jo ikke noe om.. Den ligger lengst unna...så egentlig vet jeg ikke om jeg vil ha den en gang...men jeg har ikke råd til å ikke søke...penger må jeg jo ha!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner hva du mener. Sitter å søker jobber selv om dagen og det er ikke mye respons å få rundt om kring.Men vi får bare krysse fingrene og håpe på det beste.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...