Turboguttimagen Skrevet 23. januar 2009 #1 Skrevet 23. januar 2009 Storebror på tre har heldigvis vokst det av seg, han hadde mye øre betennelse når han var liten. Nå har minsten på 8 mnd hatt mye plager m ørene siden oktber. Legene sier bare gi han paracet. Og det hjelper han litt. Men nå synes vi må gjøre noe. Han kan jo ikke vokse opp på paracet. Har dere hatt barnet til spesialist? Og evt kunne de hjelpe med noe? Han har hatt en antibiotikakur.. Hva er verst av masse paracet eller antibiotika? Kan evt en spesialist gjøre noe? Vi har hevet sengen og gjort de fleste andre tips vi har fått av legen.. Men nå synes vi at han virker sliten av å ha mye vondt. Og vi sover jo alle dårlig hver eneste natt, og er ganske slitne selv.. Noen andre i samme situasjon? Hva har dere gjort?
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 23. januar 2009 #2 Skrevet 23. januar 2009 Jeg ville krevd å få kommet inn til sykehuset. Fått en henvisning.
Gjest Skrevet 23. januar 2009 #3 Skrevet 23. januar 2009 Mine har operert bort polypper i nasen da åpna gangene i øret seg også. Ett godt kjerring råd er å dryppe noen dråper lunken mat olje i det vonde øret, det lindrer.Har gitt paracet.
Mayken Skrevet 23. januar 2009 #4 Skrevet 23. januar 2009 Snuppa vår var mye plaget med ørene, hadde betennelse nesten 1 gang hver mnd, og trommehinnen har også sprukket ved en anledning. Legen henviste oss til spesialist som fortalte at snuppa hadde en falsk mandel og ville trenge dren. Han henviste oss videre til undersøkelse og operasjon på sykehuset. Hun ble operert rett før hun fylte 2, og har ikke vært plaget siden, 3 mnd siden inngrepet og vi har fått en ny unge. Vil anbefale deg å få han undersøkt av en spesialist Vi har behandlet med nesedråper og paracet ved behov, hun har gått på 2 antibiotika kurer, men vil helst ikke bruke så mye sånt. Jeg var selv veldig plaget med bronkitt som lita og gikk mye på penicilin, det endte med at jeg utviklet allergi mot medisinene til slutt. Vil ikke at snuppa skal bli utsatt for det. Viktig at kroppen får ordne opp litt selv også, her vi bor er det ikke vanlig å gi medisin til barn med ørebetennelse, de gangene vi har fått er det fordi vi skulle noe spes, siste gangen skulle vi ut og fly til Syden, og ville helst bli kvitt betennelsen til da. Lykke til i hvertfall, ikke noe godt med øresyke barn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå