Gå til innhold

Fliser eller gulvbelegg på badet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva ville DU ha valgt og hvorfor?

Skal ha naturhvite vegger og valnøtt innredning, hva slags farge/mønster?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg valgte gulvbelegg (bør absolutt legges av maler) pga budsjettet, fordi det er tett (når det er lagt av fagmann) og lett å holde rent :)

Skrevet

Jag hadde tatt hvite fliser, ev. i samme farge som baderomsinnredningen.

Skrevet

Gulvbelegg er noe av det mest praktiske ever, og en kan jo få lang garanti om fagfolk gjør det. Flis er jo pent. Vi har flis nå, og jeg må si at det er penest, men jeg blir lei av å vaske flise. Hadde nok vurdert et varmt grått gulv, enten belegg eller store fliser.

Skrevet

Jeg hadde velg fliser. Har det selv og syntes det er helt ok.

Skrevet

Fliser i en eller annen jordfarge som passer resten av fargene på badet. Synes flis er myye penere

Skrevet

Definitivt belegg, er mye enklere å vaske enn fliser. Synes det ser penere ut også jeg da...

Skrevet

Vi har valgt skifer lignende (store firkanter) våtromsbelegg.. Har tilsvarende belegg i gang og vaskerom som gir en fin helhet. På badet har vi hvite våtromsplater og baderomsinnredning i valnøtt.Lekkert!

Skrevet

jeg liker fliser godt da, og må få komme med et tips. Ikke velg hvite fliser, velg heller noe som heller mot valnøtt. Hvite fliser er noe herk å holde rent, jeg syns det ser så utrolig fort skittent ut igjen. Alt viser på hvite fliser! (Har hvite fliser på gulvet på 2 bad, ikke mitt valg, var slik da vi flyttet inn...)

Skrevet

Har hatt hvite fliser og de er enkle å holde reine i forhold til beige. DET skal jeg aldri ha igjen. Angrer på at vi ikke la mørke brune, for fliser ville jeg aldri ha byttet bort.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...