Gå til innhold

Hva ville du aldri ha gått med?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenker på vanlig tøy som du ser at folk går i rundt deg:)

Kanskje fordi jeg bor i Bergen og her ikke er kaldt, men boblejakke/kåpe var jeg veldig ferdig med i 1988. Synes boblekåpe øker alderen med minst 10 år:)

Videoannonse
Annonse
Gjest Sauen venter jente nummer 2 =)
Skrevet

Boblejakke, ja... spesielt i sølv eller gull...

Generelt klær i sennepsgult, klarer ikke den fargen.

UGGS

Skrevet

Det driter jeg i... fryser jeg så er det det beste som finnes )

Jeg går aldri med joggebukse i bomull... skjorter/pene bluser.

Skrevet

Og så disse "fødebuksene" som tydeligvis ble populære. Sånne bukser som er skikkelig svære på rumpa og som går til knærne. ser ut som en blanding mellom skjørt og bukser. Var og shoppet med en venninne i går, og fant en sånn. sa til henne at den kan jeg jo ha på meg på føden, så trenger jeg ikke engang ta av meg buksa...=P

Skrevet

he, he...jeg går i en gammel militærgrønn parkas og gubben sier jeg minner om Kenny i South Park. Jeg klarer ikke å befri meg fra 80 tallet og at alle mine gamle tanter bruker det.)

Skrevet

Her blir de bare kalt bæsjebukser. Ser jo ut som man ikke rakk fram til do :-S

Skrevet

Pels, lang genser med tights under, eller enda værre, ikke så lang genser med tights under, skinnbukse eller bukser som ser ut som skinnbukser.

Skrevet

Haha=)

Leser på nettet at disse buksene, som tydeligvis heter haremsbukser, var moderne på 80-tallet. Jeg er for ung til å huske det, og takk gud for det!

Men jeg hadde min omgang med dårlig smak i de gyldne 90-åra da... usj, spyr hvis jeg noensinne ser mer buffalosko, zikk-zakk-pannebånd, tatoveringssmykker og sikkerhetsnålarmbånd. for ikke å snakke om "snurreskolisser"!

Skrevet

"Ridebukser" som er noko ala tights men litt tjukkare, har bare ikkje forma til det. Er ei i klassa mi som brukar det og ho har heller ikkje forma til det........... Samtidig så er det greit at andre brukar klær eg ikkje kunne tenkt meg å gå i for dei får ta egene valg om klær men det er ikkje alt som er like heldig på alle......

Skrevet

Buksen oppi skoene, tunika med tights under og alt i oransje/brun/grønn fargeblanding...

Skrevet

Buffalo sko

Boblekåpe

Joggebukser

Flagrende "gevanter"

Tights og tunika sammen...urk.

miniskjørt (da mener jeg musekort).

Mye annet jeg ikke ville gått med , men kan ikke ramse opp alt her=)

Skrevet

Oi....hehe, det var vanskelig

Boblejakke/kåpe

joggebukser

crocs

vest

leggings

Skrevet

Bergansjakke og andre relaterte plagg (med mindre jeg i skiløypene), ekte pels og crocks.

Ville aldri ha gått med sånne sporty sandaler med borrelås heller, eller sånn grusom cityshorts/pen-nickers.

Skrevet

pels og haremsbukser og, hehe

Skrevet

Bunad!

Ikke fordi de er stygge, men synes man må være norsk for å gå med den. Jeg synes det ser feil ut når jeg ser utlendinger i bunad.

Skrevet

UGGS!!!!

Allvaersjakker!!!

Gortex-liknende sko...

Tur-toey generelt (vet det er fornuftig, men foeler meg helt malplassert i saanne klaer med mindre jeg er paa fjellet...).

Boblekaaper

De der plastikksandalene med hull i i alle regnbuens farger, aner ikke hva de heter).

'kjipp-kjapper' saerlig med sokker inne i blir det litt ekstra elegant ;)

aldri joggebukser ute blandt folk:) he he

hmmm... det er de stoerste motforestillingene jeg kommer paa i farta!

ps: plastikkpose som veske/ bag! det faar jeg noia av!

Skrevet

Alle former for pels!

Og alt som er leopardmønstret - utrolig harry!

Skrevet

Trange jeans, men det er ikke fordi jeg syns det er så stygt det er bare det at det overhodet ikke kler kroppsfasongen min + er ubehagelig å gå med.

Boblejakke - kommer jo til å se ut som en liten fjellkjede i det, jeg som er kraftig nok fra før, haha.

Stiletthæler - kommer jeg høyere enn 1cm over bakken velter jeg bare... Evt ser ut som ei gås.

Skrevet

Tights. Fordi jeg ikke har bein til det - og fordi jeg ville følt at jeg tasset rundt i stilongsen.

...men kanskje mest fordi jeg ikke synes det er særlig pent..

Gjest Dina:-)
Skrevet

Crocs

Uggs

ballerinasko

tights

svær boblejakke som gjør at man ser drøy ut

merkelige puffermer

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...