erteposen + 4 Skrevet 23. januar 2009 #1 Skrevet 23. januar 2009 Tenker på vanlig tøy som du ser at folk går i rundt deg:) Kanskje fordi jeg bor i Bergen og her ikke er kaldt, men boblejakke/kåpe var jeg veldig ferdig med i 1988. Synes boblekåpe øker alderen med minst 10 år:)
Gjest Sauen venter jente nummer 2 =) Skrevet 23. januar 2009 #3 Skrevet 23. januar 2009 Boblejakke, ja... spesielt i sølv eller gull... Generelt klær i sennepsgult, klarer ikke den fargen. UGGS
miapia Skrevet 23. januar 2009 #4 Skrevet 23. januar 2009 Det driter jeg i... fryser jeg så er det det beste som finnes ) Jeg går aldri med joggebukse i bomull... skjorter/pene bluser.
Gjest Sauen venter jente nummer 2 =) Skrevet 23. januar 2009 #6 Skrevet 23. januar 2009 Og så disse "fødebuksene" som tydeligvis ble populære. Sånne bukser som er skikkelig svære på rumpa og som går til knærne. ser ut som en blanding mellom skjørt og bukser. Var og shoppet med en venninne i går, og fant en sånn. sa til henne at den kan jeg jo ha på meg på føden, så trenger jeg ikke engang ta av meg buksa...=P
erteposen + 4 Skrevet 23. januar 2009 Forfatter #7 Skrevet 23. januar 2009 he, he...jeg går i en gammel militærgrønn parkas og gubben sier jeg minner om Kenny i South Park. Jeg klarer ikke å befri meg fra 80 tallet og at alle mine gamle tanter bruker det.)
Gjest Sauen venter jente nummer 2 =) Skrevet 23. januar 2009 #8 Skrevet 23. januar 2009 http://media.redcatsnordic.com/laredoute/images/products/rd/normal/082/082_8388741_1.JPG
Hikken Skrevet 23. januar 2009 #10 Skrevet 23. januar 2009 Her blir de bare kalt bæsjebukser. Ser jo ut som man ikke rakk fram til do :-S
Mille** Skrevet 23. januar 2009 #11 Skrevet 23. januar 2009 Pels, lang genser med tights under, eller enda værre, ikke så lang genser med tights under, skinnbukse eller bukser som ser ut som skinnbukser.
Gjest Sauen venter jente nummer 2 =) Skrevet 23. januar 2009 #12 Skrevet 23. januar 2009 Haha=) Leser på nettet at disse buksene, som tydeligvis heter haremsbukser, var moderne på 80-tallet. Jeg er for ung til å huske det, og takk gud for det! Men jeg hadde min omgang med dårlig smak i de gyldne 90-åra da... usj, spyr hvis jeg noensinne ser mer buffalosko, zikk-zakk-pannebånd, tatoveringssmykker og sikkerhetsnålarmbånd. for ikke å snakke om "snurreskolisser"!
-mammsen-fikk tulle 060606 Skrevet 23. januar 2009 #13 Skrevet 23. januar 2009 "Ridebukser" som er noko ala tights men litt tjukkare, har bare ikkje forma til det. Er ei i klassa mi som brukar det og ho har heller ikkje forma til det........... Samtidig så er det greit at andre brukar klær eg ikkje kunne tenkt meg å gå i for dei får ta egene valg om klær men det er ikkje alt som er like heldig på alle......
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 23. januar 2009 #15 Skrevet 23. januar 2009 Buksen oppi skoene, tunika med tights under og alt i oransje/brun/grønn fargeblanding...
cherry coke Skrevet 23. januar 2009 #16 Skrevet 23. januar 2009 Buffalo sko Boblekåpe Joggebukser Flagrende "gevanter" Tights og tunika sammen...urk. miniskjørt (da mener jeg musekort). Mye annet jeg ikke ville gått med , men kan ikke ramse opp alt her=)
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 23. januar 2009 #17 Skrevet 23. januar 2009 Oi....hehe, det var vanskelig Boblejakke/kåpe joggebukser crocs vest leggings
OsloMor Skrevet 23. januar 2009 #18 Skrevet 23. januar 2009 Bergansjakke og andre relaterte plagg (med mindre jeg i skiløypene), ekte pels og crocks. Ville aldri ha gått med sånne sporty sandaler med borrelås heller, eller sånn grusom cityshorts/pen-nickers.
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 23. januar 2009 #19 Skrevet 23. januar 2009 pels og haremsbukser og, hehe
Norwegian by injection Skrevet 23. januar 2009 #20 Skrevet 23. januar 2009 Bunad! Ikke fordi de er stygge, men synes man må være norsk for å gå med den. Jeg synes det ser feil ut når jeg ser utlendinger i bunad.
lille_my:) Skrevet 23. januar 2009 #21 Skrevet 23. januar 2009 UGGS!!!! Allvaersjakker!!! Gortex-liknende sko... Tur-toey generelt (vet det er fornuftig, men foeler meg helt malplassert i saanne klaer med mindre jeg er paa fjellet...). Boblekaaper De der plastikksandalene med hull i i alle regnbuens farger, aner ikke hva de heter). 'kjipp-kjapper' saerlig med sokker inne i blir det litt ekstra elegant aldri joggebukser ute blandt folk:) he he hmmm... det er de stoerste motforestillingene jeg kommer paa i farta! ps: plastikkpose som veske/ bag! det faar jeg noia av!
prebs Skrevet 23. januar 2009 #22 Skrevet 23. januar 2009 Alle former for pels! Og alt som er leopardmønstret - utrolig harry!
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 23. januar 2009 #23 Skrevet 23. januar 2009 Trange jeans, men det er ikke fordi jeg syns det er så stygt det er bare det at det overhodet ikke kler kroppsfasongen min + er ubehagelig å gå med. Boblejakke - kommer jo til å se ut som en liten fjellkjede i det, jeg som er kraftig nok fra før, haha. Stiletthæler - kommer jeg høyere enn 1cm over bakken velter jeg bare... Evt ser ut som ei gås.
trippeltopp Skrevet 23. januar 2009 #24 Skrevet 23. januar 2009 Tights. Fordi jeg ikke har bein til det - og fordi jeg ville følt at jeg tasset rundt i stilongsen. ...men kanskje mest fordi jeg ikke synes det er særlig pent..
Gjest Dina:-) Skrevet 23. januar 2009 #25 Skrevet 23. januar 2009 Crocs Uggs ballerinasko tights svær boblejakke som gjør at man ser drøy ut merkelige puffermer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå